Največji Seatov terenec v ponudbi

Na podlagi koncernske platforme, na kateri so grajeni Škodin kodiaq in Volkswagnov tiguan, so zdaj izdelali še Seatovega 4,73 metra dolgega terenca tarraco.

Tarraca so  v določeni meri razvili v Španiji, medtem ko proizvodnja poteka v nemški tovarni v Wolfsburgu, kjer med drugim 
nastaja Volkswagnov tiguan. Foto: Peter Pirkovič
Tarraca so v določeni meri razvili v Španiji, medtem ko proizvodnja poteka v nemški tovarni v Wolfsburgu, kjer med drugim nastaja Volkswagnov tiguan. Foto: Peter Pirkovič

Pri Seatu so tarracu namenili všečno obliko, ki je v nekaterih pogledih sorodna z ostalo ponudbo te znamke na trgu, a bo pri njem morda še večjo vlogo imela prostorna in udobna notranjost. Ta bo poleg dobre zvočne izolacije, izbranih kakovostnih materialov in digitaliziranega delovnega prostora omogočala tudi izbiro dodatnih dveh sedežev v tretji vrsti.

V prtljažniku bo še vedno dovolj prostora za shranjevanje prtljage in drugih stvari, saj ta pri petsedežni različici sprejme 760 litrov, medtem ko je pri dodatnih dveh sedežih prostor za 60 litrov manjši. Omeniti velja še izbiro digitalnih merilnikov (10,25-palčni zaslon), osrednji osempalčni zaslon na dotik, možnost brezžičnega polnjenja in lahkotno povezovanje pametnih telefonov z multimedijskim sistemom. Za piko na i pa za prijetnejše potovanje poskrbi še 400-vatno ozvočenje beats audio.

Za pogon so tarracu namenili uveljavljen izbor pogonskih agregatov. Pri bencinskih različicah bosta na voljo 1,5-litrski TSI štirivaljnik s 110 kilovati in dvolitrski TSI s 140 kilovati, pri izbiri dizlov pa je na seznamu dvolitrski štirivaljnik s 110 in 140 kilovati moči. Izbira samodejnega sedemstopenjskega menjalnika je vedno povezana s kombinacijo štirikolesnega pogona 4Drive, ki je na voljo pri obeh dizlih in najzmogljivejšem bencinskem motorju. Pri večini izvedb bo imel voznik hkrati možnost, da lahko izbira različne vozne programe, kar bo posledično delno vplivalo tudi na porabo goriva.

Tarraco, ki je ime dobil po mediteranskem mestu Tarragona in ga je lani preko spleta izbralo skoraj 150.000 ljudi, je že v osnovi serijsko opremljen s sistemom za preprečevanje trčenja (s prepoznavo pešcev), sistemom za ohranjanje vožnje na voznem pasu in sistemom e-Call, ki je v Evropi obvezen dodatek.

Seznam varnostne opreme je tudi sicer dovolj bogat, kar ima za posledico najvišjo oceno pri varnostnih preskusih EuroNCAP, a je oprema razporejena po paketih opreme oziroma so ti na seznamu za doplačilo. V Sloveniji sta na voljo le dva paketa opreme (osnovni style in xcellence), vstopna cena tarraca znaša 28.065 evrov, medtem ko nadgradnja v višjo stopnjo opreme znaša dobre tri tisočake. V primeru izbire financiranja je cena še za 1500 evrov nižja. Omeniti velja, da konec prihodnjega leta ponudbo tarraca dopolnjujejo še s priključnim hibridom.


Najbolj brano