Četrti in najmanjši član terenske VW družine

Dobre štiri metre dolg športni terenec, ki je nastal na koncernski platformi MQB A0, bo poskrbel, da bodo nekateri kupci iz pola ali golfa presedlali v povsem nov model. Poglavitni razlog je tudi deset centimetrov višji položaj sedeža kot pri polu.

V mesecu dni, odkar so ga v Sloveniji prvič napovedali, so trgovci 
prepričali več kot 200 novih kupcev, do konca leta pa si želijo 
doseči skupno prodajo 1600 vozil. Foto: Peter Pirkovič
V mesecu dni, odkar so ga v Sloveniji prvič napovedali, so trgovci prepričali več kot 200 novih kupcev, do konca leta pa si želijo doseči skupno prodajo 1600 vozil. Foto: Peter Pirkovič

Od večjega brata t-roca je t-cross za dvanajst centimetrov krajši in v dolžino meri 4,11 metra, njegova medosna razdalja znaša 2,55 metra, kar mu na prvi pogled prinaša dovolj prostora v potniški kabini, medtem ko prtljažnik ponudi najmanj 385 oziroma 455 litrov. Odvisno od položaja zadnje klopi, ki se vzdolžno pomika za 14 centimetrov. Uporaben bo dodatek preklopa sovoznikovega naslona, kar v praksi pomeni prevoz tovora, katerega dolžina bo znašala 2,3 metra. Potniška kabina se v primerjavi z večjim bratom tako rekoč ne razlikuje, kar posledično pomeni, da ima kupec možnost doplačila za digitalne merilnike, navigacijo in velik osrednji zaslon, medtem ko voznikovo delovno okolje deluje precej urejeno. Pri izboru motorjev je slovenski trg v tem trenutku omejen zgolj na bencinski litrski turbo motor s 85 kilovati moči, a se bo v kratkem ponudbi pridružila še šibkejša 70-kilovatna izvedba ter 1,6-litrski dizel s 115 konji, konec leta pa bodo cenik obogatili še z najmočnejšim 1,5-litrskim TSI motorjem s 110 kilovati moči.

Tako pri bencinskem in dizelskem motorju je možno izbirati sedemstopenjski DSG menjalnik, ne pa tudi štirikolesni pogon. Torej, cene za t-crossa se začenjajo pri 15.990 evrih in se zvišujejo glede na želje po opremi. Kot češnja na vrhu torte se trenutno predstavlja t-cross s paketom opreme first edition. S ceno slabih 23.000 evrov je ta z opremo bogato založen in bo takšen na voljo le omejen čas. Letos naj bi zanj Volkswagnovi trgovci po Sloveniji našli vsaj 1600 kupcev, še veliko več je zanj zanimanja po drugih evropskih tržiščih. Tudi zato so morali v tovarni v španski Pamploni malemu športnemu terencu močno povečati zmogljivost, tako da so del proizvodnje pola preselili v Južno Afriko.


Najbolj brano