Porschejev veliki terenec prihaja na ceste tudi kot kupe

Tako kot nemška konkurenta BMW X6 in Mercedes GLC coupe tudi pri Porscheju dodajajo cayennu kupejevsko položen zaključek strehe.

Po vzoru nekaterih konkurentov je bilo že dalj časa pričakovati, da 
bodo pri Porscheju izdelali podoben avtomobil. Foto: Porsche
Po vzoru nekaterih konkurentov je bilo že dalj časa pričakovati, da bodo pri Porscheju izdelali podoben avtomobil. Foto: Porsche

Zaključek rahlo spominja na panamero, sama streha pa prinaša tudi nižje vetrobransko steklo in ožji A-stebriček. Streha je tako nižja za dva centimetra, s širšimi kolesnimi loki pa je avto pridobil tudi dva centimetra v širino. Vsi cayenni coupe imajo 2,16 kvadratnega metra veliko panoramsko streho, opcijsko pa se streha lahko zaključi tudi s strešnim spojlerjem.

Na zadnjem robu je aktivni spojler, ki se pri 90 kilometrih na uro dvigne za 13,5 centimetra. V drugi sedežni vrsti ima novi izdelek vgrajeno sedežno klop, oblikovano kot dva samostojna sedeža. Glede na novo zasnovo zunanje oblike, potniki zadaj sedijo tri centimetre nižje kot v klasičnem cayennu, posledično pa je s tem zagotovljenega dovolj prostora za glavo. Prtljažnik v osnovi meri 625 litrov, a ga je možno povečati na skupno 1540 litrov.

Cayenne coupe je ob premieri na voljo z dvema motorjema: trilitrskim turbo šestvaljnikom in štirilitrskim V8 twin turbo motorjem. Prvi premore 250 kW (340 KM) in 450 Nm navora, cayenne coupe Turbo z V8 pa ima mogočnih 404 kW (549 KM) in 770 Nm navora. Do stotice pospeši v štirih sekundah, končna hitrost pa je 286 km/h. Cayenne coupe prihaja na trg maja, prednaročila pa že sprejemajo. V Nemčiji se cena za osnovni model začenja pri 83.711 evrih, za cayenne coupe turbo pa pri 146.662 evrih.


Najbolj brano