“Polišpan” muc

Macan je doživel nekaj lepotnih popravkov in dobil nove motorje. Zanimiv je predvsem novo oblikovani zadek, ki ga bodo ostali vozniki največkrat videli.

Znotraj kraljuje osrednji info zaslon.
Znotraj kraljuje osrednji info zaslon. 

Že vstopni macan se bo lahko bahal z led žarometoma; prilagodljiva bosta še vedno na seznamu dodatne opreme, bo pa zadek poslej bistveno bolj zanimiv. Tam je svoj prostor našel led trak, ki se po vzoru večjega cayenne razprostira čez večji del zadka, na veselje ljubiteljev barv pa bodo odslej na izbiro štiri nove barve ter nove oblike platišč, ki so na voljo v velikosti 20 ali 21 palcev.

V notranjosti je najbolj opazen bolj športni volan, ki ga je macan pograbil pri modelu 911, sredinske zračnike pa so morali prestaviti zavoljo enajstpalčnega zaslona na dotik multimedijskega sistema. Zaslon vsekakor ni edina novost, saj je macan pridobil še sistem za pomoč v zastojih, ki samodejno zavira, pospešuje in zavija do hitrosti 60 km/h.

Povsem novi so bencinski stroji. V prvi vrsti ga bo poganjal 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo proizvedel 185 kW (252 KM) moči, torej toliko kot poprej, le da bo imel odslej še filter trdih delcev. Drugi motor bo 3,0-litrski V6, ki bo proizvedel 258 kW (351 KM) moči in bo poganjal macan S. Najzmogljivejši 2,9-litrski V6 pa bo premogel kar 319 kW (434 KM) moči in bo rezerviran za macan turbo.


Najbolj brano