Izbira za bolj razsodne

Zgornji naslov pomeni zgolj to, da lahko pri korejski senzaciji, ki je kio postavila v povsem nov segment, za zdaj izbirate med tremi motornimi izvedbami. Najmočnejšo bencinsko zverino in bolj uglajeno, dizelsko sestro, ki pa vseeno zmore veliko več, kot dovoljujejo zakoni.

Stinger je nastal kot osebna zamisel oblikovalca, ki so jo šefi 
spravili v serijsko proizvodnjo.
Stinger je nastal kot osebna zamisel oblikovalca, ki so jo šefi spravili v serijsko proizvodnjo. 

Stinger govori sam zase, saj med avtomobili, ki smo jih doslej imeli priložnost preizkusiti, sodi med najbolj fotografirane in občudovane. In občudovali smo ga tudi mi.

Vtis, da je prestižnejši, kot je

Oblikovno je nedvomno zadetek v polno, saj daje vtis precej dražjega in prestižnega avtomobila, kot je v resnici. Manj pompozna je stingerjeva notranjost, s horizontalno zasnovano armaturno ploščo, ki jo v sredini prekinja le zaslon infozabavnega sistema. Kompakten trikraki volanski obroč je seveda zasnovan po meri športnih voznikov. Materiali in obdelava so sicer na visoki ravni, a za najvišjo oceno vseeno malce manjka. Sicer pa je udobje na zelo visoki ravni, sedenje je razumljivo nizko, a izstop in vstop ne povzročata večjih težav.

Pod pokrovom je brnel presenetljivo živahen 200-konjski dizelaš, ki je v kombinaciji s čvrsto nastavljenim podvozjem in avtomatskim menjalnikom zagotavljal tudi športne užitke. Stinger se počuti doma na razgibanih cestah, kljub nezanemarljivi masi mu gredo odlično od rok tudi hitre menjave smeri in hitri vhodi v ovinke. Zahtevnejši bodo morda pogrešali še nekaj več občutka na volanu, a tudi v takšni izdaji se stinger lahko kosa s konkurenco.

Komu je namenjena?

Vsem, ki imajo na voljo slabih 55 tisočakov, kolikor stane z opremo do zob oborožen testni primerek GT Line, in jim ni mar za ukoreninjene nemške mite ter si za razliko v ceni raje privoščijo kar nekaj dobrih dopustov.


Najbolj brano