Hop gor in dol po Zelenem krasu

Ta konec tedna bo po občinah Postojna, Pivka in Ilirska Bistrica začel voziti turistični avtobus Hop on Zeleni kras, ki bo turiste med znamenitostmi vozil ob petkih, sobotah in nedeljah do konca septembra. Gre za projekt Regionalne razvojne agencije (RRA) Zeleni kras, ki želi turiste z dodatno ponudbo ...

Dejan Iskra in Borut Dubrovič iz RRA Zeleni kras  ter Darko Fatur iz 
agencije Tuam (z  desne) pred busom Hop on Zeleni kras, ki bo imel 
enega od postankov tudi pri  gradu Prem (na fotografiji). Foto: Veronika Rupnik Ženko
Dejan Iskra in Borut Dubrovič iz RRA Zeleni kras ter Darko Fatur iz agencije Tuam (z desne) pred busom Hop on Zeleni kras, ki bo imel enega od postankov tudi pri gradu Prem (na fotografiji). Foto: Veronika Rupnik Ženko

POSTOJNA, PIVKA, ILIRSKA BISTRICA > “S Hop on Zeleni kras skušamo nagovarjati tiste turiste, ki pridejo v naše kraje in jih zanima več kot ...

Si želite prebrati celoten članek?

Za VELIKONOČNE praznike vam ob nakupu dnevnega paketa z SMS plačilom za samo 1,99 €, podarimo 7-dnevni spletni dostop, ki sicer znaša 13,93 €.
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR

Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.

Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI

Že imate aktivacijsko SMS kodo?

Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
 
ALI

Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

  • Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
  • Komentar novinarja

    Veronika Rupnik Ženko

    Turistični “hop” navzgor

    V Sloveniji v zadnjem obdobju komajda najdemo občino, ki razvoja turizma ne bi uvrstila med svoje strateške cilje. Kar je spodbudno. Zato, da nek prostor opredelimo kot turističen, morajo njegov potencial namreč najprej prepoznati domačini. Morajo začeti verjeti, da je nekaj njihovega tako vredno ali drugačno, da to pokažejo tudi širše. A iz tega morajo znati narediti tudi zgodbo. Ker danes se pač najbolje prodajajo zgodbe. In primeri, ko so občine ali drugi akterji tudi na območjih brez ...

    Preberi več

    Najbolj brano