Novi audijev malček le še na bencin

Jeseni bo na ceste zapeljala nova generacija Audijevega malčka A1. Po prvih fotografijah sodeč bo odslej na voljo le v petvratni izvedbi sportback in le z bencinskimi motorji.

Novi malček je v slogu večjih bratov.
Novi malček je v slogu večjih bratov. 

Novega A1 so ustvarjali na skupni platformi MQB A0, kjer sta med drugim nastajala polo in ibiza, kar je pomenilo pomemben finančni prihranek. Tako je v primerjavi s predhodnikom dimenzijsko nekoliko napredoval, saj v dolžino meri 4,03 metra, v širino 1,74 metra, v višino 1,4 metra, medtem ko prtljažnik zdaj meri kar spodobnih 335 litrov (prej 270 litrov).

Nova generacija ima tudi nove oznake motorjev. Tako bo litrski TFSI s 70 kilovati nosil oznako 25, različica 30 bo imela na voljo 85 kW, številka 35 bo pomenila 1,5-litrski motor s 110 kW, številka 40 pa bo predstavljala trenutno najzmogljivejši dvolitrski TFSI s 147 kW. Kasneje se pričakuje še različica S1 z 250 konji, medtem ko so dizle povsem umaknili iz ponudbe.

Tudi v najmanjšem audiju bodo vozniki lahko naročili virtualni kokpit, na voljo pa bo še bogat seznam serijskih dodatkov za aktivno varnost (samodejno zaviranje v sili, aktivni tempomat, sistem za opozorilo o nenamerni menjavi voznega pasu ...) in paket opreme S line, ki bo predstavljal najatraktivnejšo podobo malčka. Novi A1 k nam prihaja najverjetneje v novembru, ko bodo znane tudi natančne cene. V Nemčiji naj bi se gibale od 17 pa do 30 tisočakov.


Najbolj brano