Prostoren in sodoben karoq

Škoda je prodajni hit med športnimi terenci. Če so ob predstavitvi velikega kodiaqa kupci drli v salone in poskrbeli za dolge čakalne vrste, ni pri manjšem karoqu nič drugače. Naslednik yetija navdušuje s prostornostjo in udobjem, malce manj pa z izvirnostjo.

Karoq ni yeti, je boljši in večji, a manj simpatičen.
Karoq ni yeti, je boljši in večji, a manj simpatičen. 

Karoq je videti kot pomanjšani kodiaq. Je sodoben, skladen, a ne prav originalen. Je pa zelo prostoren. Tako spredaj kot zadaj je dovolj prostora po dolžini in širini, bodo pa zadaj težko sedeli trije odrasli - sredinski sedež je namreč precej ozek. Preizkusni karoq je imel (za doplačilo 460 evrov) vgrajene posamično odstranljive zadnje sedeže (sistem varioflex), ki jih lahko v celoti ali posamično (a s kar precej moči) odstranimo iz avta - in dobimo zares prostoren tovorni prostor. A tudi z zadnjimi sedeži na svojem mestu karoqov skoraj 500-litrski prtljažnik brez težav opravlja tovorne naloge.

Najbolj digitalna škoda

Prijetno in pregledno oblikovana notranjost postreže z velikim in visokoločljivim zaslonom multimedijske naprave (za doplačilo) in sodobno povezljivostjo, prednja sedeža sta odlična, položaj za volanom prav tako, kakovost izdelave in materialov sta na ravni koncerna VW. Karoq je trenutno digitalno najbolj napreden Škodin model. Je prva škoda, ki ponuja prilagodljive elektronske merilnike s štirimi različnimi prikazi podatkov.

Avtomobil v številkah

Motor: turbobencinski 1498 ccm/110 kW, izpust 127 g/km

Poraba na testu: 7,8 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 203 km/h, 8,6 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 26.976 evrov

Cena testnega vozila: 36.876 evrov

Več podatkov: www.skoda.si

1,5-litrski turbo bencinski štirivaljnik s 110 kW in 250 Nm, ki zna samodejno odklopiti dva valja, ko ju ne potrebuje za pogon, poskrbi za suverene, tudi malce športne zmogljivosti, ki pa jih duši malce neodločen sedemstopenjski DSG menjalnik. Tako motoriziran karoq je na voljo zgolj s pogonom na prednji kolesi.

Komu je namenjen?

Takšna škoda je idealna za hitre družinske prevoze na vse mogoče konce, z vso mogočo opremo. Karoqa bodo veseli navdušenci nad digitalnimi novotarijami in ljubitelji bencinskih motorjev ter bencinskih črpalk.


Najbolj brano