Nov veter za vse priložnosti

Maserati, italijanski posebnež, je na trg poslal zelo atraktivnega športnega terenca. Veseli ga bodo vsi, ki so radi v središču pozornosti.

Spretno oblikovan levante skriva prave centimetre.
Spretno oblikovan levante skriva prave centimetre. 

Levante sodi v razred prestižnih vozil in s temi vatli smo ga seveda merili. Poleg atraktivne zunanjosti navdušuje notranji prestiž. Sam prostor za voznika in sovoznika je prestižni vrsti primerno udoben, okolica pa odeta v usnje, les in tu in tam še kaj kroma. Okoli voznika vse precej spominja na ghiblija, je pa obilica gumbov, ročic in stikal kar malo kaotična, preden se je navadite.

Enako velja za sicer velik infotainment, kjer lahko nastavljamo vse, od klimatske naprave do ogrevanja in hlajenja sedežev. Za tiste, ki sedijo na zadnjih sedežih, je komajda prostora za noge, pa tudi prtljažnik bi ob petmetrski zverini pričakovali nekoliko večji.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 2987 ccm/202 kW, izpust 189 g/km

Poraba na testu: 5,7 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 230 km/h, 6,9 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 96.900 evrov

Cena testnega vozila: 113.190 evrov

Več podatkov: www.maserati.com

Največja pripomba v notranjosti leti na prestavno ročico samodejnega menjalnika - ta ima neko svojo logiko premikanja, ki sprva pije živce, potem ko se navadimo, pa nekoliko manj, a tu pozitivne ocene ne moremo dati, reč ni natančna in namesto v R boste menjalnik vrgli v P ali v N.

To je tank

Levante je tank v vseh pogledih - tehta 2,2 tone, kar se pozna na vsakem koraku (ali kilometru). Deluje zelo robustno, morda celo grobo, aktivno pnevmatsko vzmetenje vseeno ni najbolj uglašeno s povprečno slovensko cesto in njenim asfaltom, tudi pri manevriranju na mestu se poznata teža in trdota volana. Levante je pravzaprav namenjen potovanjem na velike razdalje. Za običajne slovenske ceste je nekoliko preveč športno naravnan.

Levante poganja izposojeni trilitrski dizelski V6, ki premore 202 kW (275 KM). Motor je zelo prožen in odziven. Vozno dinamiko levante sicer kar dobro skriva, čeprav tehnične številke (6,9 do 100 km/h) sicer govorijo zase. No, poraba je ob zmerni vožnji nekoliko pod desetimi litri, če pa želite več, se tudi ta številka povzpne še za liter in pol. Mogočni trizobi športni terenec, ki vam ga bodo vsi zavidali, v osnovni različici stane 87 tisočakov, z usnjem in še nekaj dodatki pa skoči na 113 tisočakov. Kar ugoden nakup, če gledamo nemško primerljivo konkurenco.

Komu je namenjen?

Namenjen je vsem, ki zmorejo več kot sto tisočakov in radi zviška opazujejo dogajanje pod seboj, ob tem pa so obdani z imenitnim italijanskim oblikovanjem. Zveni lepo, ali ne?


Najbolj brano