Vse smeri so prave

Če je navzven videti kot še en, oblikovno lep cestni terenec, a neprimeren za kakšna hujša terenska naprezanja, se v praksi pokaže ravno nasprotno. Novi compass je ohranil ključne vrednote jeepa.

Novi compass je v primerjavi s predhodnikom oblikovna revolucija.
Novi compass je v primerjavi s predhodnikom oblikovna revolucija. 

Z drugo generacijo je compass postal veliko bolj eleganten, všečen in podoben velikemu grand cherokeeju. Test smo začeli tam, kjer kompas še najbolje pride do izraza. Tudi na zelo strmem in blatnem kolovozu je vedno našel pravi oprijem. Delovanje stalnega štirikolesnega pogona voznik upravlja s pomočjo vrtljivega stikala sistema selec-terrain. Poleg samodejnega sprotnega prilagajanja navora med obe osi ima voznik na izbiro še načine za vožnjo po snegu, blatu in pesku.

Po asfaltu se pelje zanesljivo in mehko, k temu pripomore tudi malce glasen, a varčen in odziven fiatov dizelski motor. Na testu smo v povprečju porabili 7,6 litra goriva na sto kilometrov. Pod črto gre za široko uporaben avtomobil, dovolj zmogljiv za zahtevne ljubitelje terenske vožnje in dovolj eleganten za vse, ki se radi postavljajo. Ob tem pa se ne brani tudi številne otroške krame, vozičkov in sedežev.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 1956 ccm/103 kW, izpust 138 g/km

Poraba na testu: 7,6 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 196 km/h, 9,9 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 23.490 evrov

Cena testnega vozila: 36.340 evrov

Več podatkov: www.jeep.si

Compass je za vse, ki želijo v vseh razmerah hitro najti pravo pot. Če pa filozofijo pustimo ob strani, je tak avtomobil primeren tako za voznika kot voznico, ki sta rada suverena ob vseh mogočih priložnostih tako vremenskih kot prostorskih, ob vsem skupaj pa ne želita družinskega proračuna spraviti na boben.


Najbolj brano