Udoben in eleganten avtomobil

dOplova insignia, eden najbolj zaželenih modelov v svojem segmentu, je z novo generacijo doživela stilski in malce tudi vsebinski preporod. Je večja, daljša, lažja in bolj agresivna. Preizkusili smo precej spodobno opremljeno in motorizirano različico.

Nova insignia je precej bolj drzna od prejšnje.
Nova insignia je precej bolj drzna od prejšnje. 

Za vse, ki v avtu presedijo dolge ure na službenih in manj službenih poteh, so sedeži in vozniško okolje odločilnega pomena. Pri novi insigniji so se snovalci zelo potrudili in rezultat je ena bolj ergonomičnih kabin zadnjih let. Vse je postavljeno na mesto, kjer sem želel, da je. Spodnji del sredinske konzole oziroma “greben”, kot mu pravimo, je ravno prav visok, armaturna plošča skupaj s slednjim super objame celo telo, da ne govorim o AGR-certificiranih ergonomskih sedežih, ki se skupaj z volanom nastavita do potankosti in sta standard za dobro počutje na poti.

Moči dovolj, a ni športnik

Za kosanje s prestižnimi tekmeci so vgradili tudi pravi projekcijski prikazovalnik, ne tistega na ceneni plastiki, ki se dviga in spušča, temveč takšnega, ki projicira informacije neposredno na vetrobransko steklo. Tu je še privlačna ambientalna osvetlitev in merilnik za električno napetost baterije.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 1956 ccm/125 kW, izpust 109 g/km

Poraba na testu: 6,7 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 223 km/h, 8,9 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 22.100 evrov

Cena testnega vozila: 37.250 evrov

Več podatkov: www.opel.si

Oplov onstar se je predstavil tudi v insigniji, zato boste lahko kramljali s katerim od operaterjev, če vam bo na poti na morje dolgčas, v resnici pa vam bo verjetno pomagal, ko boste kaj nujno potrebovali. Ima ene od najboljših luči, matrični led žarometi ponoči noro svetijo, tudi prilagajanje smeri snopa in rezanje ostalih avtov iz snopa zelo dobro deluje in je na ravni dražjih nemških tekmecev. Dvolitrski dizel s štirimi valji in 125 kW oziroma 170 “konji” je poganjal naš testni primerek.

Dovolj je močan za vse, kar boste želeli, ni pa dodelan in tih kot pri kakšnem audiju A4. Poraba na testu? 6,7 litra, kar je več kot spodobno za relativno veliko konjenico. Po drugi strani pa preveč lahkoten krmilni mehanizem imena grand sport nekako ne upraviči. Čeprav je avto precej lažji, občutek v zavojih ni bistveno boljši kot prej, ko ga je ovirala predvsem velika masa. Da gre primarno za potovalnik za medmestne poti, vam bo jasno že ob prvi luknji, ki jo bo insignia elegantno prestopila z dvignjenim krilcem. Pri večjih hitrostih je vožnja namreč zelo povezana, vsaka od kretenj in gibov avta je združena v harmonično valovanje, kabina pa vas odlično ščiti pred neželenim zvokom in vibracijami.

Limuzinska insignia nagovarja podobno racionalne poslovneže kot njena predhodnica, s tem da nova genaracija pogleduje še po malce bolj prestižno orientiranih voznikih. Poslovnežih s smislom za sodobne linije, karkoli to že pomeni. Vsekakor je to avto za vse, ki se bodisi zaradi službe ali zaradi strasti do nabiranja kilometrov veliko vozijo naokoli.


Najbolj brano