Korejske impresije vse bolj evropske

Preizkusili smo nov hyundai i30, avtomobil, ki se iz generacije v generacijo bolj približuje evropskemu okusu. Če je bil predhodnik bolj zenovske sorte, je najnovejši i30 pravi urbani igralec v skladu z najnovejšimi trendi.

Koreja je vse bliže Evropi.
Koreja je vse bliže Evropi. 

Napredek je opazen tudi v notranjosti. Na račun notranjega dizajna novega i30 je sedaj počutje v njem na višji ravni, kot smo je vajeni pri tej znamki v preteklosti. Delovno okolje je priročno, na dosegu in v vidnem polju logično razporejeno. V ospredje so postavili 8-palčni zaslon občutljiv na dotik, kjer se vozniku in ostalim potnikom prikazuje napredni infotainment s podporo in sodelovanjem s pametnimi telefoni.

Bencinar navduši z odzivnostjo

Pri prostornosti mu manjšo zamero lahko pripišemo le na zadnji klopi pod pogojem, da sta spredaj višja potnika, ki potrebujeta nekaj več prostora za dolge noge. Sprednji del je dovolj prostoren, udoben za vožnjo in z novo oblikovanim kokpitom prijazen za rokovanje. Prtljažnik je z nekaj manj kot 400 litri v dobrem povprečju razreda. Sledi tudi povečanje tega do včasih zelo potrebnih 1300 litrov.

Avtomobil v številkah

Motor: turbobencinski 1353 ccm/103 kW, izpust 114 g/km

Poraba na testu: 7,3 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 208 km/h, 9,1 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 15.990 evrov

Cena testnega vozila: 22.890 evrov

Več podatkov: www.hyundai.si

Pri testnem modelu smo imeli možnost preizkusiti 1,4-litrski turbobencinski motor z največjo močjo 103 kW ali 140 konjev. Ta motor je zamenjava za atmosferski 1,6-litrski bencinski agregat. Z novim motorjem je i30 bolj živahen, z več navora pri nizkih vrtljajih bolj odziven in lahko ga peljemo kot dizla. Ostrino pa pokaže pri višjih vrtljajih, ko s pomočjo turbine zajame zrak in se do stotice zapelje pod desetimi sekundami. V povprečju vsakodnevne uporabe daljših in krajših relacij nam je na testu popil 7,3 litra neosvinčenega bencina.

Komu je namenjen?

Če so v prejšnjih letih po hyundajih posegali v glavnem starejši in bolj umirjeni vozniki, utegne biti slika sedaj malce drugačna. Tak avtomobil je kot nalašč za mlade, a hkrati praktične voznike - beri mlade z otroci. Prostora je dovolj v vseh smereh, avto pa dovolj kakovosten in zanesljiv, da si zasluži mesto med top izbirami.


Najbolj brano