Standard je standard

Druga generacija izjemno priljubljenega športnega terenca prinaša boljše vozne lastnosti, več udobja in nove tehnologije. A pogrešamo malce več dobrodušnosti pri dodatni opremi, saj je konkurenca v tem boljša.

Novi q5 je dobra nadgradnja starega.
Novi q5 je dobra nadgradnja starega. 

Na prvi pogled nismo dobili vtisa, da gre za novo generacijo modela. Oblikovalci niso bistveno posegli v centimetre in linije uspešnega predhodnika. Prednji del povzema samozavesten pogled večjega Q7. Zadaj izstopajo velika električno pomična prtljažna vrata, ki zaobjamejo oba zadnja stebrička.

Užitek v vožnji

Piko na i vodljivosti in zelo dobri legi ter seveda zanesljivemu oprijemu doda še novi štirikolesni pogon z oznako ultra quattro, ki je tako pameten, da zna predvideti kdaj, v kakšni količini in kako hitro bo treba med osi deliti navor. Q5 je eden redkih asfaltnih terencev, ki se ne ustraši blata, snega in grobih kolovozov.

Če Q5 ni opremljen z najnovejšo digitalno ploščo, v notranjosti ne daje vtisa napredne digitalizacije. Kljub temu da center komunikacije z vozilom in svetom predstavlja MMI centralni terminal z nekoliko odzivnejšim 8,3-palčnim zaslonom na dotik, ki pa se ne odziva na dotik, grafično ni dorasel najboljšim sistemom v segmentu.

Na cesti je Q5 prepričljiv, na ceniku pa precej manj. Kdor želi napredno tehnologijo in opremo visokega razreda, ima na voljo vse, bo pa moral za to globoko seči v žep.

Komu je namenjen?

Vsem, ki iščejo ugled, udobje in visoko ceno rabljenega vozila in so za dodatno opremo pripravljeni seči globoko v žep. Če so že nekako uspeli priti do denarja za tako drag avtomobil, se bodo uspeli izpogajati še za kak dodatek, ki je pri konkurenci del standardne opreme.


Najbolj brano