Z novo obliko po nove kupce, a ne bo lahko

C3 aircross na slovenske ceste prihaja s svežo obliko in z več vsebine. Nabiranje novih kupcev zdaj ne bo enostavna naloga, saj se zaradi vsesplošnih težav s pomanjkanjem polprevodnikov lahko zgodi, da bodo ti nanj čakali tudi leto dni.

Za lahkotne terenske pustolovščine v ponudbi ostaja še sistem 
grip control s funkcijo nadzorovanega spusta.
Za lahkotne terenske pustolovščine v ponudbi ostaja še sistem grip control s funkcijo nadzorovanega spusta.  

Trenutne zaloge prenovljenih primerkov C3 aircrossa trenutno nimajo, na voljo za ogled je le nekaj testnih vozil pri trgovcih, najkrajši dobavni rok zanj pa je vsaj tri mesece. Večja pošiljka vozil prihaja v mesecu decembru. Podobno stanje je tudi za priljubljenega berlinga in za večino ostalih modelov v paleti te znamke, edina svetla točka je model C4, ki jih nekaj še imajo na zalogi.

Na kratko smo prenovljenega C3 aircrossa zdaj spoznali tudi od blizu. V osnovi je ostal enake oblikovne zasnove, obdržal je tudi znane dimenzije, medtem ko so Citroenovi oblikovalci poskrbeli za ustrezno mero svežine na sprednjem delu. Opazno nov je odbijač, nova je oblika LED žarometov, hkrati pa niso pozabili prevetriti ponudbo 16- in 17-palčnih platišč in zamešati nekaj novih barv zunanjosti.

C3 aircross bo kupcem na voljo v kar 70 različnih barvnih kombinacijah, osnovo za te pa bo predstavljalo sedem različnih barv karoserije, dve barvi strehe in štirje barvni paketi z grafičnimi dodatki, ki se nahajajo na skrajnih bočnih delih spodnjega ščitnika sprednjega odbijača, na ohišju zunanjih ogledal in na zadnjem vogalnem steklu.

Oblikovne spremembe so opazne tudi v potniški kabini. Prenova je prinesla nove in še bolj kakovostne materiale, udobnejše sedeže iz večjega C5 aircrossa, ki imajo zdaj vgrajeno dodatno 15-milimetrsko penasto gumo, hkrati pa se niso odrekli vzdolžno pomični zadnji klopi in nastavljivemu naslonu zadnje klopi (deljiv v razmerju 60:40), dodatno pa so uredili, da se naslon sovoznikovega sedeža preklopi, s tem pa se ustvari dodaten prostor za nakladanje tovora daljših dimenzij (do 2,4 metra). Osrednji zaslon so zamenjali z večjim devetpalčnim zaslonom na dotik in temu primerno tudi nadgradili multimedijski vmesnik, ki premore novo grafiko in zmogljivejši procesor, medtem ko digitalizacija merilnikov še ni prišla na vrsto. Oblikovne spremembe so se zgodile tudi v spodnjem delu sredinske konzole. Dodatno je na voljo možnost brezžičnega polnjenja telefonov, steklena panoramska streha in projekcija podatkov na manjši zaslon ob vetrobranskem steklu.

Dizel ostaja, a zanimanje za bencinski motor bo večje

Pri pogonski tehniki ni sprememb. Še vedno bo s strani kupcev največ zanimanja za bencinski 1,2-litrski motor z 81 oziroma s 96 kilovati moči, ki ga je možno kombinirati s šeststopenjsko avtomatiko. Podobno velja tudi za 1,5-litrski dizel, le da bo moč motorja ob izbiri enega ali drugega menjalnika nekoliko spremenjena. V kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom bo ta razvijal 81 kilovatov moči, 88 kilovatov pa bo rezerviranih za kombinacijo s samodejnim menjalnikom. Pri pregledu cenika zmoti dejstvo, da je sistem za zaviranje v sili serijski šele pri najbogatejšem paketu opreme, pri ostalih izvedbah pa takšna izbira pomeni doplačilo 250 evrov. Cene se po rednem ceniku začnejo pri dobrih 17 tisočakih, a se te primerno zmanjšujejo glede na način nakupa. V primeru financiranja je popusta za debelega tisočaka, pri nakupu s plačilom celotnega zneska pa se cena zniža za 750 evrov.


Najbolj brano