Z naročnino na avto

Audi je prenovil najmanjši model A3 in spremenil prodajni koncept - na nekatere funkcije se lahko lastnik naroči.

Prenovljeni A3 prihaja na prodajne police čez nekaj tednov. Foto: audi
Prenovljeni A3 prihaja na prodajne police čez nekaj tednov. Foto: audi

Audi A3 je naslednji v vrsti prenov segmenta C pod streho skupine Volkswagen, pred tem smo videli že prenovljenega golfa in Škodo octavio. Oblikovno se A3 ni veliko spremenil, so pa zato toliko več časa namenili žarometom in jim dali osebno noto. Zgornji del zaznamujejo tri vrste po 8 LED elementov, voznik pa lahko določi videz prižganih segmentov in s tem individualni obraz - Audi je vse skupaj poimenoval Head of Design Light Experience. Luči so serijsko LED, lahko pa za doplačilo dodajo tudi LED matriko. Prenova je seveda zajela tudi videz zadnjih luči, ki delujejo bolj “ostro”. Prenova je seveda zajela tudi petvratni A3 sportback in limuzino. Maska je ožja z drugačno mrežo, štirje prstani pa so se preselili na zgornji rob. Ostrejši so tudi vstopniki za zrak v odbijaču, sprednji spojler pa je bil povečan, kar optično daje občutek, da je avto nižje k tlom. Nov je tudi zadnji odbijač, ki ga je navdihni tisti pri RS3. Spremenjena je tudi paleta barv, med njimi najdemo mat Daytona sivo, med opcijami pa je tudi S-line s črnimi obrobami šip in debelejšimi odbijači.

Manj sprememb v potniški kabini

Spremembe v notranjosti so komaj opazne, novi so zračniki in sredinska konzola, preklopnik za avtomatski menjalnik pa se je pomanjšal. Svetilni navdih iz luči so prenesli tudi v notranjost z različnimi osvetlitvami elementov, ki spreminjajo svetlobo, odvisno od dogajanja, na primer pri odpiranju in zapiranju vrat. Prenovljen je tudi informacijski sistem, največja novost pa je možnost naročanja na nekatere funkcije - za en mesec, pol leta, leto, tri leta ali za vedno. To velja za Carplay ali Android Auto (nista serijska), prilagodljivi tempomat, samodejne dolge luči, MMI navigacijo in dvopodročno klimatsko napravo. Prav ste prebrali. Z mesečnim doplačilom se enopodročna klima spremeni v dvopodročno. Kako uspešen bo ta scenarij, ki sicer ni nov, saj ga veselo uporabljajo že južni bavarski sosedje, pa bo pokazal čas. A3 TFSI ima 1,5-litrski štirivaljni blagi hibrid s 110 kW (150 KM) in sedemstopenjsko avtomatiko, ročni menjalnik je opcija, nekoliko kasneje bo na voljo še litrski trivaljnik s 85 kW (116 KM). Tu je tudi dizelski A3 35 TDI s prav tako 110 kW (150 KM).

Z mesečnim doplačilom se enopodročna klima spremeni v dvopodročno. Kako uspešen bo ta scenarij, ki sicer ni nov, saj ga veselo uporabljajo že južni bavarski sosedje, pa bo pokazal čas.

Nova verzija

Za tiste, ki se jim zdi Q3 prevelik odmik od tal, je tu še A3 allstreet, za 3 centimetre privzdignjena različica A3 sportback z drugačno masko in imitacijo zaščitnih plošč na spodnjem delu odbijača. Tu je še nekaj dodatne plastike za zaščito, strešni nosilci pa so serijski. Osnovni A3 ima serijsko 16-palčna platišča, allstreet pa 17-palčna. Pogon je samo na sprednja kolesa. Prenove bo deležen tudi S3, ki bo dobil nekaj več moči, 2-litrski turbo bo imel 245 kW (333 KM), kar bo dovolj za odstrel do stotice v 4,7 sekunde. Največja novost za S3 bo razdelilnik navora, ki ga poznamo že od RS3.


Najbolj brano