VW električna revolucija z eno nogo že pri nas

Pretekli teden so pri Volkswagnu na ogled postavili zamaskirano serijsko izvedbo prvega člana družine ID, ki bo uradno premiero doživel 10. septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. V predprodajnem postopku so skupno zbrali že več kot 15.000 naročil, iz Slovenije nekaj več kot sto.

Zakaj oznaka ID.3? Ker je to tretja revolucija avtomobilske znamke v zgodovini. Prva je bil hrošč, 
druga golf, tretja pa je  električni avto, izdelan na platformi MEB. Foto: VW
Zakaj oznaka ID.3? Ker je to tretja revolucija avtomobilske znamke v zgodovini. Prva je bil hrošč, druga golf, tretja pa je električni avto, izdelan na platformi MEB. Foto: VW

Pri Volkswagnu se z današnjim dnem začenja nova era, saj želijo postati vodilna znamka na trgu električnih vozil. Ambicije in pričakovanja so precejšnja, a bodo, kot vselej, zadnjo besedo imeli kupci. V tovarni v nemškem mestu Zwickau so zavihali rokave in se pripravili na prvi proizvodni vihar, saj bodo prav tam nastajali novi člani električne družine ID. Pri VW-ju napovedujejo letno približno 100.000 prodanih vozil, a je v ta načrt vključen tudi že drugi član družine ID, ki ga bodo predstavili konec leta.

O elektrognanem ID.3 tokrat s stališča tehnike niso želeli veliko govoriti. Povedali so le, da bo ta na voljo z baterijami različnih zmogljivosti (45, 58 in 75 kWh), ki bodo omogočale doseg od 330 do 550 kilometrov po WLPT-ju. Najprej bo kupcem na voljo posebna izvedba ID.3 1st (opremljen s 58 kWh baterijo), ki bo vsebovala bogat seznam opreme in katere cena bo pod 40 tisočaki. Ta velja za omejeno serijo, kajti na voljo bo 30.000 primerkov, medtem ko se kasneje ponudba širi tudi z drugimi cenejšimi različicami.

Redno ceno najosnovnejšega modela ID.3 so postavili pod 30.000 evrov in če teoretično upoštevamo še darilo slovenske države v obliki subvencije (7500 evrov), bo ID.3 eden izmed cenovno ugodnejših električarjev na našem trgu in primerljiv z avtomobili na klasičen pogon, saj bo končna cena znašala približno 22.000 evrov.

Pri Volkswagnu hkrati obljubljajo še eno leto brezplačnega polnjenja ali največ 2000 kWh na izbranih javnih polnilnicah, ki bodo povezane z njihovo novo platformo Moon. Če bi želeli rezervirati svojega, velja obiskati spletno stran slovenskega uvoznika, kjer je postopek kratek in enostaven, le dovolj dobroimetja je potrebno imeti na kreditni kartici. Začetno vplačilo pri nas znaša 500 evrov.


Najbolj brano