Več elegance in napredne tehnike

Po slabih štirih letih je korejski proizvajalec prenovil celotno paleto modela i30. Temu dodaja tehnično osveženo motorno paleto, nekaj novih oblikovnih potez in možnost nadzora avtomobila preko aplikacije na pametnem telefonu.

Pomembna novost pri modelu i30 je, da je s paketom N-Line 
možno izbrati tudi karavansko izvedbo. Foto: Peter Pirkovič
Pomembna novost pri modelu i30 je, da je s paketom N-Line možno izbrati tudi karavansko izvedbo. Foto: Peter Pirkovič

Hyundai i30 bo tudi v prihodnje na voljo kot kombilimuzina, fastback in karavan. Za slednjega je presenetljivo malo zanimanja. Veliko več pa za opremo N-Line. Pri prenovi v oči pade nekoliko povečana maska, kakršno smo pred nekaj dnevi spoznali na novem tucsonu, novi so tudi LED žarometi s spremenjeno obliko LED dnevnih luči, k temu pa je potrebno dodati še prevetritev ponudbe platišč in zunanjih barv (tri nove).

Dimenzije ostajajo enake, oblikovno bolj ali manj enaka ostaja tudi potniška kabina, ki je dobila nekaj kakovostnejših materialov in izboljšan 10,25-palčni osrednji zaslon na dotik. V zadnjem letu so pri Hyundaiju precej poudarka namenjali paketu opreme N-Line, ki je prinesel nekoliko bolj izostren športni karakter vozila (spremenjeno podvozje), videz in veliko več serijske opreme. Ta paket je zdaj razširjen tudi na karavansko različico, česar do zdaj ni bilo možno kombinirati. Kot povedo vodilni, se je ta paket med kupci dobro prijel.

Pri motorni paleti velja omeniti nov 1,5-litrski bencinski motor z 81 kW (110 KM), v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko je litrski 88-kilovatni T-GDI na voljo tudi s sedemstopenjsko avtomatiko. Ta isti motor je na voljo tudi z 48-voltnim blago-hibridnim sistemom, v tem primeru je motor na voljo zgolj z ročnim menjalnikom. Vrh ponudbe bo predstavljal 1,5-litrski T-GDI s 160 konji, prav tako opremljen z blago-hibridnim sistemom, ta sistem pa je vključen tudi v 100-kilovatni 1,6-litrski dizel, medtem ko 85-kilovatna dizelska verzija te rešitve nima.

Omeniti velja, da je i30 opremljen s petletno garancijo brez omejitve kilometrov, medtem ko so zdaj na seznam aktivnih varnostnih sistemov po novem uvrstili še sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za preprečevanje naleta zadaj, opozorilnik na speljevanje vozila spredaj in sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu, z dodatno funkcijo preprečevanja trka.

Cene za novega Hyundaija i30 se začnejo pri 14.990 evrih (z motorjem MPI 110), medtem ko se doplačilo za paket N-Line giblje med 900 in 1700 evri.


Najbolj brano