Še več moči za velikana

Volkswagnov ID.buzz je bil deležen oznake GTX, kar mu prinaša več moči, štirikolesni pogon in nekaj več atraktivnosti na zunanji podobi.

Po načrtu naj bi prve primerke na cesti opazili še pred začetkom 
letošnje jeseni.

 Foto: Volkswagen
Po načrtu naj bi prve primerke na cesti opazili še pred začetkom letošnje jeseni.  Foto: Volkswagen

Že običajni ID.buzz, ki je že nekaj časa na trgu, obrača glave, seveda pa pri Volkswagnu niso skrivali, da bodo tudi pri njem dodali navito verzijo GTX. Kot tudi drugi ID modeli ima buzz GTX svetleče črne dodatke, črna kolesa, drugačne žaromete in satovje na dnu odbijača. GTX ima tudi posebno barvo, Češnjevo rdečo, ki ni na voljo za ostale modele ID.buzz. Notranjost je odeta v črno in prešita z rdečimi šivi in okraski. Nad glavo si je mogoče omisliti panoramsko streho, prosojnost pa spreminjajo tekoči kristali. Tudi GTX je na voljo s kratko in podaljšano medosno razdaljo. Osnovna je petsedežnik, opcijsko s šestimi sedeži v treh vrstah, enako tudi podaljšana različica. Srednja vrsta se premika vzdolžno 15 ali 20 centimetrov, odvisno od medosne razdalje. Prtljažnik pri manjšem meri 1121 litrov, povečljiv na 2123 litrov, pri daljšem pa 1340 litrov (2469 l s poravnanimi sedeži). Če je tu tretja vrsta sedežev, prtljažnik meri le 306 litre. Osnovni ID.buzz poganja 210-kilovatni elektromotor na zadnji osi, GTX je dobil še 80-kilovatni dodatek za sprednja kolesa, kar pomeni, da je tudi 4Motion. Z dvema motorjema je tudi masa prikolice občutno večja, s 1000 kilogramov na 1600 pri daljši in celo 1800 pri kratki različici. Pospešek do stotice znaša okoli 6,5 sekunde. Kratki ID.Buzz GTX ima 79 kWh baterijo, kar zadošča za okoli 390 kilometrov, polni se z jakostjo do 185 kW. Podaljšana različica ima tudi več prostora med kolesi in večjo 86 kWh baterijo, ki bo dala dobrih 30 kilometrov dosega več.


Najbolj brano