Osvežitev na pol poti

Oba Seata, ki smo ju na kratko preskusili pred kratkim, predstavljata tretjino celotne prodaje te znamke v Sloveniji. Tehnično gledano sta si zelo sorodna, a vsak od njiju ponuja svoje adute.

Letošnja prodajna statistika bo zaradi pomanjkanja polprevodnikov velika uganka, zato pa pri Seatu za prihodnje leto 
načrtujejo skupno blizu 800 vozil.
Letošnja prodajna statistika bo zaradi pomanjkanja polprevodnikov velika uganka, zato pa pri Seatu za prihodnje leto načrtujejo skupno blizu 800 vozil.  

Ibiza na trgu vztraja vse od leta 1984. Od takrat do danes se je zamenjalo že pet generacij in vsaj pri prvih štirih je bil ta avto sijoča zvezda, potem pa je z nastopom križancev zanimanje zanj močno padlo. Pri Seatu ocenjujejo, da za vsaj 40 odstotkov. A prišla je arona, ki je ponujala več združenih karakterjev v enem in njena prodajna statistika se je začela vzpenjati. Samo letos so prodali 269 primerkov, Ibiza pa ji sledi z dobrimi dvesto primerki. A če bo prihodnje leto teklo po ustaljenih tirnicah, bi pri zastopniku ob koncu leta želeli potegniti črto pri 500 prodanih Aronah in 300 Ibizah.

V primeru obeh gre tokrat za blago prenovo zunanjosti in notranjosti ter uvedbo izbranih sistemov, ki predstavljajo napredek pri upravljanju. Nikakor ne gre pozabiti, da sta oba modela v ponudbo dobila nekaj novih barv zunanjosti, prav tako sta bila deležna minimalnih popravkov na sprednjem delu (okrogle meglenke lahko kupec zamenja z drugačno postavitvijo), kjer imata oba serijsko LED dnevni podpis in LED žaromete. Da sta bili Ibiza in Arona prenovljeni, na prtljažnih vratih razkriva velik kaligrafski zapis imen obeh, prav tako pa so jima na novo oblikovali zadnji odbijač.

Nakup s financiranjem bo cenejši

V potniški kabini se na prvi pogled opazi izbor vgrajenih kakovostnejših materialov, nov je tudi osrednji zaslon na dotik. Velikost tega je odvisen od doplačila oziroma izbora paketov opreme, prav tako je so na voljo tudi digitalni merilniki. Tako Arona kot Ibiza omogočata uporabniku, da z avtomobilom povezuje preko mobilne aplikacije Seat connect oziroma določene ukaze sporoča preko glasovnega upravljanja (Hola). Ne gre zgrešiti, da so pri obeh modelih oblikovalci poskrbeli za nove okrogle šobe za zrak in novo obliko volana, prav tako novo pa je tudi oblazinjenje sedežev.

Motorna tehnika ostaja na enakem nivoju kot doslej. V izboru so bencinski motorji z razponom moči od 59 do 81 kilovatov pri Ibizi in od 66 do 110 kilovatov pri aroni. Pri obeh je možno zgolj pri 81-kilovatnem motorju kombinirati DSG menjalnik, dodatno v ponudbi pa je še plinsko gnani 66-kilovatni motor, ki se pri obeh modelih skriva pod oznako TGI. S prenovo so pri Aroni iz ponudbe črtali paket opreme xcellence in ga nadomestili s paketom xperience. Ta med drugim prinaša 17-palčna aluminijasta platišča, specifična pragova vrat, sprednjo masko s kromiranimi dodatki, barvno streho in zunanji ogledali, kromirana strešna vodila, stebriček B v bleščeče črni in kromirane okvirje stranskih stekel, v notranjosti pa volan iz usnja ter ambientalno osvetlitev prostora za noge, osrednje konzole in panelov vrat. Ta nivo opreme vključuje tudi zadnje parkirne senzorje in sistem zaklepanja in zagona brez ključa. Cene za Arono se začnejo pri 17.999 evrih in se v primeru financiranja znižujejo še za tisočaka in pol, medtem ko cena za Ibizo štarta pri 13.499 evrih in se znižuje za enak znesek, če kupec nakup opravi preko financiranja. Torej, najcenejša Ibiza z opremo hola stane 11.999 evrov.


Najbolj brano