Nov Fordov električar na osnovi Volkswagna

V torek so Američani ponosno razkrili svoj nov električni model, ki ima uveljavljeno ime, medtem ko so platformo dobili od nemškega partnerja. Avto k nam pripelje prihodnje leto, to pa pomeni, da se iz ponudbe umika bencinsko gnani terenec, ki je k nam zapeljal šele v lanskem letu.



Avto je nastal na platformi sedanjega Volkswagna ID.4 in bo kot 
kaže od njega tudi cenejši. Če se bodo obljub držali. Foto: FORD
Avto je nastal na platformi sedanjega Volkswagna ID.4 in bo kot kaže od njega tudi cenejši. Če se bodo obljub držali. Foto: FORD

Partnerstvo dveh avtomobilskih velikanov je v tem primeru pomenilo, da so Fordovci dobili platformo in vso razpoložljivo tehniko, vložek Američanov pa je bilo oblikovanje zunanjosti in potniške kabine ter izbira imena. Zanimivo bo spremljati, kako bodo tega uvrščali v ponudbo ob dejstvu, da je njegov najbližji tekmec Volkswagen ID.4. Kot sporočajo, bo explorer kupcem na voljo predvidoma za nekaj manj kot 45.000 evrov, medtem ko najcenejša izvedba ID.4 pri nas stane 51 tisočakov. Explorer bo tako prvi električni Ford, ki ga bo Ford proizvajal v tovarni v Kölnu, in hkrati eden od devetih napovedanih električnih modelov v bližnji prihodnosti. Ob prvem razkritju Fordovci z javnostjo ne delijo natančnih podatkov o pogonu, znano je le, da bo novinec na voljo s pogonom na vsa štiri kolesa ali zgolj na zadnji par koles. Prav tako ni natančnega podatka o baterijah, napovedujejo pa, da bo te možno na hitrih polnilnicah z 10 na 80 odstotkov napolniti v 25 minutah.

Znana je okvirna začetna cena

Kar se tiče potniške kabine, so pri Fordu zavihali rokave in to zasnovali po svojih merilih. Na sredino armaturne plošče so dodali velik 15-palčni premični zaslon na dotik z naprednim multimedijskim sistemom sync move. Zaslon je možno premikati navzgor in navzdol, saj se za njim skriva skrito odlagalno mesto. Obenem so Fordovci uredili še predal za dva pametna mobilnika, ki je opremljen s sistemom brezžičnega polnjenja, za povezovanje teh z vmesnikoma Android Auto in Apple CarPlay pa ni potreben kabel. Kot so zapisali pri Fordu, serijska oprema med drugim vključuje ogrevanje sprednjih sedežev in volana, do kabine pa lahko uporabnik dostopa prostoročno s ključem v žepu, medtem ko se z zamahom stopala pod zadnjim odbijačem samodejno odprejo prtljažna vrata in tako je omogočen dostop do 470-litrskega prtljažnika. Več drugih podrobnosti, ki so zelo verjetno precej sorodne z Volkswagnom ID.4, bodo pri Fordu razkrivali postopoma v naslednjih mesecih. Avto bo na voljo v dveh paketih opreme, kot explorer in explorer premium, naročila zanj pa bodo trgovci začeli zbirati še letos. Kot obljubljajo, bo začetna cena zanj nižja od 45 tisočakov.


Najbolj brano