Mikro urbana mobilnost po bavarsko

V sklopu BMW-jevih novosti smo na kratko spoznali tudi najnovejšo pridobitev motorističnega oddelka Motorrad. Po lanskem druženju s prvim dvokolesnim električarjem je letos na vrsti novo nadaljevanje.

Cena za osnovno verzijo znaša 8700 evrov, za zmogljivejšo 
različico pa 9600 evrov. Foto: BMW
Cena za osnovno verzijo znaša 8700 evrov, za zmogljivejšo različico pa 9600 evrov. Foto: BMW

BMW CE 02 je odgovor na povpraševanje kupcev v segmentu mikro elektromobilnosti. Z drugimi besedami, dvokolesnik za krajše razdalje po mestu ali na potovanjih z avtodomom. Ta segment je še precej nezapolnjen, zato v njem priložnost vidijo pri nemškem BMW-ju. CE 04 je bil prvi poskus, zdaj je CE 02 zgolj nadaljevanje v kategoriji najmanjših skuterjev. In spet, prodajni načrti so zelo visoko postavljeni. Na globalni ravni, seveda. Do leta 2030 si želijo na ceste poslati kar 100 tisoč teh malih električnih dvokolesnikov. BMW-ja CE 02 smo spoznali v posebni predavalnici, saj prvi pravi prodajni primerki k trgovcem pridejo šele sredi letošnjega leta. Predprodukcijski primerek nam je ponudil prvi vpogled, kako bo mikro mobilnost videti v praksi. Gre za precej futuristično oblikovan električni skuter, z LED žarometom in z LED dnevno lučjo, majhnim krmilom na kateremu je nameščen le 3,5-palčni prikazovalnik podatkov, tu je še dolg raven sedež, za njim zadnje kolo, pod njim pa električni motor in baterijski akumulator. Kupcem bosta na voljo dve izvedbi. Z 11-kilovatnim motorjem bo ta dosegal hitrost okrog 95 km/h, s šibkejšo 4-kilovatno verzijo pa bo hitrost omejena le na 45 km/h. Tisti zmogljivejši, s težo 132 kilogramov, ima nekoliko večjo baterijo (slabe 3 kWh) in prevozi okrog 90 kilometrov, osnovna verzija, s 119 kilogrami, pa ima energijske zaloge le za 45 kilometrov. Polnjenje baterij preko klasične vtičnice traja največ 2 uri in pol. BMW CE 02, ki za krmilo z ogrevanimi ročicami sprejme voznika in sopotnika, je opremljen s sistemom ABS na sprednjem kolesu, ima vgrajen tudi sistem proti zdrsu zadnjega pogonskega kolesa, dodatno pa so ga opremili še z vzvratno prestavo. PP


Najbolj brano