Citroen ponovno obudil C4, zdaj tudi na električni pogon

Ko smo že mislili, da je zgodba z modelom C4 končana, smo pred nekaj tedni doživeli svojevrstno presenečenje. Francozi so se odločili, da vnovič vstopijo v golfov segment, tokrat tudi z električno izvedbo tega modela. V torek so novinarjem prek spleta nekoliko bolj podrobno predstavili novi avto, ki si zagotovo zasluži nekaj več pozornosti.

4,36 metra dolg  C4, ki ima 380-litrski prtljažnik, bo v aktualno 
ponudbo Citroena uvrščen proti koncu leta, medtem ko bodo 
trgovci naročila zanj začeli sprejemati zgodaj jeseni. Foto: Citroen
4,36 metra dolg C4, ki ima 380-litrski prtljažnik, bo v aktualno ponudbo Citroena uvrščen proti koncu leta, medtem ko bodo trgovci naročila zanj začeli sprejemati zgodaj jeseni. Foto: Citroen

Skupno bo znamka v letošnjem letu na trg poslala šest elektrificiranih vozil, z vozilom, ki so ga predstavili zadnje junijsko popoldne, pa začenjajo pisati novo poglavje v svoji zgodovini s področja petvratnih limuzin. Mnogi ga vidijo kot naslednika C4 cactusa, a pri Citroenu pojasnjujejo, da to drži le deloma. Res zapolnjuje vrzel, ki jo je pustil omenjeni model, toda z veliko mera individualnosti vzpostavlja jasno lastno identiteto. Gre za kombilimuzino, ki izpolnjuje pričakovanja svojega segmenta, hkrati pa s celotno Citroenovo identiteto naslavlja potrebe kupcev, ki želijo udobje in praktičnost športnega terenca in eleganco kupeja, grafični dizajn pa nudi številne možnosti za individualizacijo podobe.

Zelo posebna zunanjost

Podobo zunanjosti dopolnjuje tudi notranjost, ki po besedah proizvajalca poleg stila ponuja tudi udobje in varnost. Program Citroen advanced comfort sestavljajo vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki in udobni sedeži. Novost in nekakšen Citroenov izum je nosilec smart pad support Citroen. Gre za izvlečno držalo za multimedijsko napravo sopotnika, ki telefon ali tablico varno pritrdi za udobno uporabo med vožnjo ter varnost v primeru nesreče.

Novi e-C4 na stoodstotni električni pogon in novi C4 sta deseta generacija Citroenovih kombilimuzin, če upoštevamo celotno zgodovino znamke.

Pri C4 je na voljo dvajset asistenčnih tehnologij za pomoč pri vožnji, med drugimi tudi sistem za avtonomno vožnjo druge stopnje in šest tehnologij za vzpostavitev povezave.

Bencin, dizel ali elektrika

Novost je dodatna možnost izbire pogonskega sklopa. Poleg bencinske in dizelske različice ponujajo tudi možnost električnega motorja, električni e-C4 je peti Citroenov električni model za modeli C5 aircross hibrid, ami, e-jumpy in e-spacetourer. Pri tem ima e-C4 posebno misijo: če je ami kupcem dokazal, da je električna mobilnost lahko udobna, čista in cenovno dostopna, bo e-C4 dokazal, da ni rezervirana le za mestne malčke, pač pa lahko vse to nudi tudi družinski avto.

Električni motor s 100 kilovati (136 KM) in s 50 kWh baterijo na papirju zagotavlja 350 kilometrov dosega, z možnostjo hitrega polnjenja pa baterijo v 10 minutah napolnimo dovolj, da z njo uporabnik prevozi 100 kilometrov. Kupci se lahko odločijo tudi za konvencionalen motor z notranjim izgorevanjem. Izbirajo lahko med bencinskim Euro 6d z razponom moči od 74 kW (100 KM) do 114 kW (155 KM) in dizelskim z 81 kW (110 KM) in 96 kW (130 KM). Novi e-C4 na stoodstotni električni pogon in novi C4 sta deseta generacija Citroenovih kombilimuzin, če upoštevamo celotno zgodovino znamke.


Najbolj brano