C4 se je vrnil v pravem slogu

Od blizu sem ga videl pred več kot mesecem dni, zdaj pa sem z njim prevozil uvodne kilometre, kar pomeni, da je ta že naprodaj. Avto bo nedvomno deležen pozornosti.

Pri C4 gre za nekakšnega križanca, ki s svojo dolžino 4,36 metra sicer 
spada v golfov razred, a se s skoraj 16-centimetrskim odmikom 
karoserije od tal nikakor ne ustraši vožnje po makadamu. Foto: Peter Pirkovič
Pri C4 gre za nekakšnega križanca, ki s svojo dolžino 4,36 metra sicer spada v golfov razred, a se s skoraj 16-centimetrskim odmikom karoserije od tal nikakor ne ustraši vožnje po makadamu. Foto: Peter Pirkovič

V preteklem tednu so pri Citroenu, ne glede na razmere, začeli s prodajnimi aktivnostmi in to je bila prva prava priložnost, da avto nekoliko pobliže spoznam. Zunanja oblika je kakopak stvar vsakega posameznika, a menim, da so francoski oblikovalci dobro opravili svoje delo, saj so novincu namenili sveže in ponekod tudi zelo drzne linije, učinek teh pa se bo pokazal na cesti, saj bo avto že na daleč opazen.

Prva vožnja tiha in udobna

Na kratko vožnjo po ljubljanskem obroču sem odpeljal verzijo s 96-kilovatnim dizlom, moč pa se na sprednji kolesni par preliva preko osemstopenjske avtomatike. Gre za najzmogljivejši dizel v ponudbi in hkrati tudi z visoko pozicijo na cenovni lestvici. C4 je med vožnjo francosko udoben, mehak, v potniški kabini izjemno tih in med zavoji dovolj suveren. Potniška kabina me je razvajala z udobnimi usnjenimi sedeži, katerih pozicijo sem nastavljal prek stikala, z digitalnimi merilniki, projekcijo podatkov in osrednjim zaslonom na dotik.

Za upravljanje samodejnega menjalnika so si tudi pri Citroenu omislili selektor, po celotni kabini so zasnovali 16 različnih odlagalnih mest, a najboljši del, kot običajno, so sedeži. Udobni in dovolj mehki, da bi v njih lahko sedel tudi več ur. Na prvi pogled je dovolj odmerjenega prostora tudi na zadnji klopi in v zadnjem delu vozila, kjer je v osnovi 380 litrov. Podroben opis druženja s tem avtomobilom sledi v prihodnjih tednih.

Motorna paleta je sestavljena iz bencinskih, dizelskih in električnega motorja. Slednji bo predstavljal dobrih 15 odstotkov celotne prodaje. Na kratko, električni motor s 100 kW (136 KM) s 50 kWh baterijo bo na papirju zagotavljal 350 kilometrov dosega. Največ zanimanja med kupci bo sicer za 1,2-litrski turbo bencinski motor, ki bo na voljo s 74, 96 in 114 kilovati moči, za dizelske ljubitelje pa je v ponudbi še 1,5-litrski dizel z 81 in 96 kilovati moči. Nekatere od naštetih motorjev je možno kombinirati tudi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Električar izstopa, ostali dosegljivi širokemu krogu

Pri Citroenu pravijo, da do konca leta načrtujejo prodajo okrog 530 vozil. Najcenejši C4 z 1,2-litrskim bencinskim motorjem in s paketom opreme feel, v primeru financiranja stane 16.356 evrov. Če se kupec ne odloči za financiranje, se cena poviša za 500 evrov. V primeru nakupa staro za novo bodo trgovci ponudili še dodatnih 500 evrov popusta, saj pričakujejo, da se bodo zanj morda ogreli dolgoletni lastniki prejšnje generacije.

Električni C4 bo z vključenim financiranjem, odkupom starega vozila in subvencijo (4500 evrov) pri nas stal 27.782 evrov, k temu pa Citroenovi trgovci dodajo še bon za tisočaka, s katerim si lahko uporabnik zniža ceno ali unovči za nakup hišne polnilne postaje.


Najbolj brano