Modni dom ostaja “po modi”

Manufaktura je danes odprla prenovljeni Modni dom, eno najstarejših trgovin v jedru Nove Gorice in danes skoraj edino takšno z oblačili, ki še deluje na Bevkovem trgu.

 Foto: Ambrož Sardoč
Foto: Ambrož Sardoč

NOVA GORICA > S 600.000 evri je januarja 1962 ustanovljena Manufaktura olepšala in energetsko izboljšala svoj najpomembnejši objekt, kjer oblačila prodaja vse od leta 1963. Modni dom je obnovila po skoraj 20 letih, spremenila pa je tudi koncept predstavitve blaga v prodajalni in na enem mestu je združila tri trgovine: še tisto v pritličju Nebotičnika, kjer je ponujala žensko konfekcijo višjega cenovnega razreda, ter trgovino Street One.

Zdaj je 700 kvadratnih metrov površine v pritličju Modnega doma namenjenih le ženski modi, z oddelki casual, poslovna oblačila, in oblačila višjega cenovnega razreda. Na še 700 “kvadratih” v nadstropju pa ponujajo moško konfekcijo ter moško in žensko perilo. Otroških oblačil in kozmetike tam ni več. Želja je kupcem ponuditi nekaj podobnega, kar ponuja denimo Nama v središču Ljubljane, ter seveda ohraniti sloves trgovine, kjer se najdejo kakovostna oblačila.

In kar kljub prilagajanju trgu ostaja enako, je število zaposlenih. Teh bo še naprej 68, čeprav je podjetje zaprlo dve prodajalni v centru Nove Gorice in jih ima zdaj po vsej državi 13, ne več 15. Te so tudi v Šempetru, Ajdovščini, Postojni, Sežani, Kopru, Izoli, Kanalu in Domžalah in od letos je Manufaktura prisotna še v Idriji. V prihodnje se namerava Manufaktura, ki je lani ustvarilo pet milijonov evrov prometa in 83.000 evrov dobička, širiti v vsa večja mesta.


Najbolj brano