Že več kot 50.000 uporabnikov

Pred dnevi je bila uradno nagrajena slovenska aplikacija VešKajJeš, ki je prejela nagrado Informacijska jagoda 2019. Njeni avtorji so Inštitut za nutricionistiko, Inštitut Jožef Štefan in Zveza potrošnikov Slovenije. Aplikacijo si je na svoje mobilne telefone preneslo že več kot 50.000 ljudi.

Uporaba aplikacije VešKajJeš je vse bolj priljubljena.   Foto: Zveza portošnikov Slovenije
Uporaba aplikacije VešKajJeš je vse bolj priljubljena.  Foto: Zveza portošnikov Slovenije

Nagrado Informacijska jagoda 2019 so avtorjem podelili na slovesnosti ob zaključku letošnje, že 22. mednarodne multikonference Informacijska družba 2019.

Visoko priznanje

Po oceni stroke si je nagrado za najboljši dosežek informacijske družbe v letu 2018/19, informacijsko jagodo, zaslužila mobilna aplikacija VešKajJeš. Kot poudarjajo ustvarjalci aplikacije, jih zelo veseli, da je poleg potrošnikov, ki so že potrdili uporabno in informativno vrednost aplikacije s prek 50.000 prenosi, njeno vrednost prepoznala tudi stroka.

50.000

uporabnikov ima aplikacija VešKajJeš

200.000

iskanj je zabeležila ta aplikacija

Kot sporočajo avtorji te uspešne aplikacije, so se njene zasnove in izpeljave lotili zato, da bi imeli potrošniki pri roki hitro, preprosto in razumljivo informacijo o hranilni sestavi živila. Tako so Inštitut za nutricionistiko, Institut Jožef Štefan in Zveza potrošnikov Slovenije v okviru programa Inovativne rešitve za informirane odločitve, ki ga sofinancira zdravstveno ministrstvo, skupaj razvili to brezplačno mobilno aplikacijo in jo imenovali VešKajJeš.

Preprosta uporaba

Uporaba aplikacije je zelo preprosta. Potrošniku v treh korakih in v barvah semaforja predstavi prehranski profil izbranega živila: IZBERI - SKENIRAJ - PREVERI!

Aplikacija VešKajJeš je od svoje predstavitve potrošnikov v aprilu letos vse doslej naletela na velik odmev. To potrjujejo številni odzivi in komentarji. To aplikacijo si je za uporabo na mobilne telefone preneslo že več kot 50.000 ljudi, zabeležila je tudi že več kot 200.000 iskanj. Najbolj iskani izdelki so mleko, brezalkoholne pijače, pivo in piškoti. “Kot soustvarjalce aplikacije nas veseli izjemen odziv uporabnikov aplikacije, kar nam nudi spodbudo in zavezo, da bazo redno dopolnjujemo in nadgrajujemo. Prav te dni smo v bazo dodali novih 7000 izdelkov,” sporoča prof. dr. Igor Pravst iz Inštituta za nutricionistiko, vodja projekta Inovativne rešitve za informirane odločitve.

Sprotno dopolnjevanje

Avtorji aplikacije so si med drugim zastavili cilj uporabnikom omogočiti optimalno uporabniško izkušnjo, zato to aplikacijo redno nadgrajujejo. “Od predstavitve aplikacije smo vanjo vnesli že več kot sto izboljšav,” omenja dr. Bojan Blažica, član projektne ekipe na Institutu Jožefa Štefan.

Tudi na Zvezi potrošnikov Slovenije so veseli, da so potrošniki to aplikacijo že sprejeli za svojo, saj ljudje po vsem svetu vse pogosteje radi posegajo po predelani hrani in pijači. Ta živila so privlačna, priročna in dostopna. K njihovemu uživanju pogosto vabijo kreativne trženjske kampanje, ki izdelke predstavljajo enostransko.

Prav zato se ob uporabi te aplikacije vse pogosteje pojavlja pri potrošnikih začudenje in presenečenje, kaj se jim na ekranu pojavi takoj po skeniranju črtne kode izbranega izdelka. “Prepričani smo, da je aplikacija prispevala k številnim bolj zdravim, predvsem pa informiranim odločitvam,” pristavlja Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije in dodaja: “Aplikacija ima velik potencial in številne priložnosti za razvoj in nadgradnjo.”


Najbolj brano