Divača edina nima nivojskega železniškega prehoda

Potem ko so v Divači pred dvema letoma obnovili železniško postajo in modernizirali progo, so včeraj odprli še zadnji objekt v sklopu obnovitvenih del - tretji železniški podhod, imenovan podhod Gregorja Žiberne.

Včeraj so odprli tretji železniški podhod v Divači, ki bo po 
dolgih letih spet povezal center z zahodnim delom mesta.   Foto: Lea Kalc Furlanič
Včeraj so odprli tretji železniški podhod v Divači, ki bo po dolgih letih spet povezal center z zahodnim delom mesta.  Foto: Lea Kalc Furlanič

DIVAČA > “S to investicijo smo zaključili modernizacijo železniške postaje v Divači, zaradi katere je divaška železniška postaja uvrščena med najsodobnejše v Sloveniji, nimamo več nivojskega železniškega prehoda, imamo daljinsko upravljanje postaje in še kaj,” je pojasnil Dobrivoj Subić, občinski svetnik in zaposlen pri Slovenskih železnicah. Ob tem je še poudaril, da so si za podhod Gregorja Žiberne najbolj prizadevali nekdanji svetnik Stojan Lipolt, prejšnji župan Drago Božac in nekdanji minister za infrastrukturo Zvone Černač.

Žibernov je tretji podhod v Divači, dva so zgradili na postaji. Povezuje skrajni del mesta oziroma središče z naseljem na robu mesta, ki je bilo od leta 1984, ko so po hudi železniški nesreči zaprli ta prehod, odrezano od središča naselja.

Bojan Tuš z ministrstva za infrastrukturo je povedal, da je gradnja podhoda stala 958.000 evrov, posodobitev cele postaje skupaj s tiri pa 48 milijonov evrov. Skozi Divačo na dan pelje 95 tovornih vlakov in nekaj potniških. LKF


Najbolj brano