Aktivni turizem v Brdih cveti

Turizem v Brdih je bil še pred nekaj leti omejen na ponudbo vinarjev, zadnje čase pa Brda obiskuje vse več turistov, ki si želijo aktivnega oddiha. Število obiskovalcev je lani poskočilo za četrtino. Letos pričakujejo podobno rast, zelo dobro pa kaže tudi za prihodnost.

Predstavniki tujih turističnih agencij so  Brda spoznavali tudi na trekingu z oslički Foto: Nace Novak
Predstavniki tujih turističnih agencij so Brda spoznavali tudi na trekingu z oslički Foto: Nace Novak

GORIŠKA BRDA > “V Indiji je med tistimi, ki potujejo, zelo popularna Toskana. Tu je zelo podobno, a še bolj pristno, bolj naravno in zelo lepo,” je vtise o Brdih strnil Bharat Sharma, direktor Turistične agencije Sunflight Travel iz indijskega New Delhija.

Brda namreč te dni gostijo Natour borzo - največji letni “biznis 2 biznis” dogodek pri nas, namenjen promociji slovenskega aktivnega turizma. Udeležuje se je 23 tujih tour operaterjev in 25 ponudnikov oziroma LTO-jev iz vse Slovenije.

“Gre predvsem za manjše turistične operaterje, ki so bolj fleksibilni, zanimajo pa jih kolesarjenje, pohodništvo, aktivnosti na vodi in v zraku. Za Brda je ta dogodek zagotovo investicija v prihodnost,” je povedal direktor gospodarsko interesnega združenja Pohodništvo in kolesarjenje Marko Lenarčič, ki organizira letošnjo, že osmo Natour Borzo. Predstavniki turističnih agencij iz nam sosednjih in bližnjih držav, pa tudi iz Velike Britanije, Finske, Latvije, Grčije, Rusije in Indije so se na štiri oči srečali in pogovorili s ponudniki aktivnega oddiha v Sloveniji. Predstavljene so jim bile dobre prakse na tem področju, del ponudbe pa so preiskusili tudi sami.

Nekateri od njih so uživali na trekingu z oslički, novem produktu v Brdih, drugi so se z električnimi kolesi podali od Sežane do Škocjanskih jam, obiskali so Gorico in Novo Gorico, ob večerih pa vendarle poskusili tudi briško vino in kulinarične dobrote.

“Z odzivom smo zelo zadovoljni. Tudi vreme nam je šlo na roko, tako da smo uspeli naše kraje prikazati v zelo lepi luči. Obetamo si nov priliv obiskovalcev, še posebej zato, ker prihajajo ponudniki s trgov, ki v Brdih še niso prisotni,” je povedala direktorica briškega Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Ariana B. Suhadolnik.

Dodala je še, da so tradicionalni ponudbi Brd, ki je dolgo temeljila na kulturi vina, že pred nekaj leti dodali aktivni turizem. Na ta račun se je v zadnjih štirih letih čas, ki ga turist v povprečju preživi v Brdih, podaljšal z 1,3 na 1,8 dni. Lani so beležili 25-odstotni porast števila obiskovalcev. Letos pričakujejo podobno rast.

NACE NOVAK


Najbolj brano