Hiter zaslužek z igrico klanja vzor?!

V sobotnih Primorskih novicah je na prvi strani polovica in v notranjosti cela stran posvečena Koprčanu, vodji ekipe avtorjev igrice (!) Mordhau. Že naslov spominja na “morte, murder, ...”, končnica pa me spominja na “... Dachau”. Bravooo, 20 milijonov evrov v enem mesecu! Naš heroj in idol!

Že kategorizacija “igrica” je čista ironija. Gre za grozovito imaginarno uničevanje sočloveka s skrajnim direktnim nasiljem - klanjem brez meja s “pretirano veliko krvi”(citat avtorja igre). Ob tem pa smo sami (!) v svoji sobici na varnem in nekaznovani, ter s čisto vestjo.

Avtor, ki očitno vse življenje verjetno živi v svojem imaginarnem svetu, se ima za nadstrokovnjaka, saj pravi, da so vse psihološke študije, ki govorijo o škodljivosti in odvisnosti od takih “igric” napačne in škode ni!?

Njihova “igrica” nima niti moralnega izgovora, kjer bi ena stran osvajala dežele in bi se druga stran branila. Ne, gre preprosto za to, kdo bo s čim več klanja osvojil več nekega teritorija, ki pripada ... komu? Pač nekemu ljudstvu ... ma, ko jih je...

Kaj pomenijo resnične vojne s pravim klanjem, prelivanjem krvi in osvajanjem teritorijev, vidimo vsak dan, smo videli nedavno na našem jugu in svetovnih ter zavojevalskih vojnah, kjer so bili udeleženi in trpinčeni ter so umirali tudi naši najbližji.

Naša nasilna zgodovina naj bi nam z znanostjo, naravoslovnimi, humanitarnimi ter ostalimi vedami in kulturo ter demokratičnimi sistemi sožitja prinesla mir, sožitje in dostojno življenje.

Super strokovnjaki na področju računalništva, ki naj bi nam olajšalo življenje skozi vse panoge dela in življenja, pa uporabljajo svoje vrhunsko znanje, ... da nam v 3D skoraj resničnostnem prikazu dajo možnost sodelovati v najnižjem primitivnem klanju in nadvladi s skrajno in brezkompromisno silo. Da je bolj “romantično” (pištole, mitraljezi, bombe ... to niso) se vse dogaja v srednjem veku (noži, sekire, sablje, ...). Še posebno me je spodbudilo k pisanju, ker sem ravno vikend prej imel priložnost videti veliko zbirko resničnega srednjeveškega orožja in cele serije skrajnih mučilnih naprav (tudi cerkvene inkvizicije), ko je človek res prišel do svojega dna.

Če bodo naši mladi upi svoje vrhunsko znanje uporabljali na ta način in tako krojili našo (njihovo) bodočnost in tako nastavljali merila življenja (denar za vsako ceno!), je zelo žalostno in zaskrbljujoče.

Vrli asistent na fakulteti za računalništvo (!) je celo dal svojo doktorsko disertacijo na stran ... S klanjem je v enem mesecu zaslužil 20.000.000 evrov ... Ali so to novi vzori? (Tudi sam sem imel v bližini možnost videti posledice takih “igric”).

Zaskrbljujoče je, da so glavni kupci stari 20 do 30 let, kar je že generacija latentnih deformirancev, ki “igrajo” že od svoje zgodnje mladosti. Ali lahko rešimo nove generacije? (Starši naj ne bodo zaskrbljeni - citat avtorja igre!!!).

Močno upam na vse ostale mlade, ki se ukvarjajo z ustvarjanjem boljše bodočnosti, kjer bo človek in sožitje v ospredju.

Lucio Gobbo, Izola


Pišite nam


Najbolj brano