Ognjeno dober blues

Festival Jeff je v leto, zaradi vsem znanega virusa tako zelo nenaklonjeno kulturnim prireditvam, vstopil pokončno in razveseljujoče glasno. Bluzovske melodije, podkrepljene z jokajočimi kitarami, vriskajočimi orglicami in strastnim saksofonom, so se končno vrnile k ljudem.

Samuel Blues in Miha Erič na orglicah  Foto: Ajda Zupan
Samuel Blues in Miha Erič na orglicah  Foto: Ajda Zupan

KOPER > Za začetek smo se lahko tudi v Istri prepričali, da Samuel Blues ni več sam. Vsestransko nadarjeni glasbenik, ki prihaja z Jesenic ter je poslušalstvo že osvojil z vokalom in slide kitaro, je našel glasbeno dušo, ki ga razume. Miha Erič na ustni harmoniki namreč s svojo dinamiko priliva olje na ogenj Samuela Bluesa, nakar se prepleteta kot feniksa, umreta in se v naslednjem komadu znova rodita. Vmes njuna instrumenta prodorno kričita, plešeta, pojeta in se brez zavor predajata globoki izpovednosti. Slišati jo je možno tudi onkraj glasbenih odrov, saj sta pri založbi Orbita pred kratkim izdala prvi skupni album Transformator.

In ko oder zapusti en Erič, se prikaže drugi. Brata, prepoznana zaradi skupine Prismojeniprofesorji bluesa, sta namreč na festivalu predstavila druge oblike svojega umetniškega sodelovanja. Julijan Erič se je namreč pridružil zasedbi BorZ, projektu bobnarja Bora Zakonjška, ki je k sebi privabil še basista Aljošo Struno in saksofonistko Jasno Kmetec. Potapljanje v globine afrobeata, funka in bluesa prinaša nove zgodbe, ki nastajajo tudi spontano in nas navdihujejo z afrobeatom, ki ga je širšim množicam najbolj predstavil Fela Kuti.

Bor Zakonjšek v Istri ni neznano ime, saj jo je obiskal vsaj kot član skupine Moonlight Sky. S saksofonistko Jasno Kmetec, pogosto odrsko gostjo Prismojenih profesorjev bluesa, so zadeli v polno, saj s svojo energično, doživeto izvedbo lepo dopolnjuje zgodbo električne kitare in ji daje žametno globino.


Najbolj brano