Youtube je najbolj obiskana spletna skupnost v Sloveniji

Najbolj obiskana spletna skupnost med rednimi uporabniki interneta v Sloveniji je Youtube. Slovenci najpogosteje brskamo po spletnih socialnih omrežjih, sledijo jim video in foto skupnosti, spletni forumi in blogi. Po spletnih skupnostih pa najpogosteje posegajo šolajoči moški v starosti od 10 do 27 let.

Youtube mesečno obišče 57 odstotkov anketirancev
Youtube mesečno obišče 57 odstotkov anketirancev 

LJUBLJANA> Telefonska anketa, izvedena decembra 2009 v okviru projekta Raba interneta v Sloveniji (RIS), je pokazala, da redni uporabniki interneta najpogosteje obiskujejo spletno skupnost YouTube, saj jo vsaj mesečno obiskuje 57 odstotkov anketirancev. Sledita ji Facebook in Wikipedia s 45 odstotki. Navedene spletne skupnosti so tudi edine, ki imajo mesečni doseg več kot 40 odstotkov. YouTube in Wikipedia sta v obdobju od leta 2007 do 2009 med vsemi spletnimi stranmi, vključenimi v raziskavo, zabeležili največjo rast mesečnega dosega.

Najmanj poznan Twitter

Po drugi strani je Facebook najbolj poznana spletna skupnost, saj je 93 odstotkov Slovencev vsaj že slišalo zanjo, medtem ko je precej manj poznana spletna skupnost Twitter, ki je več kot polovica Slovencev sploh ne pozna, mesečno pa jo uporablja le 2 odstotka anketirancev.

Vsak uporabnik ima 175 prijateljev na Facebooku

Natančnejši podatki o uporabi spletnega socialnega omrežja Facebook kažejo, da imajo slovenski uporabniki Facebooka, ki ga vsaj občasno obiskujejo, v svojih profilih navedenih 175 prijateljev. Med njimi jih je 30 odstotkov svoj profil ustvarilo pred 12 meseci, 20 odstotkov pa pred dvema letoma. Med slovenskimi uporabniki Facebooka je 19 odstotkov svoj osebni profil “ustvarilo, a ga ne ureja”, četrtina ureja osebni profil večkrat na teden, 12 odstotkov pa vsak dan ali pogosteje.

Internet pospešuje prijateljstva

V reprezentativni telefonski anketi, v kateri je sodelovalo 602 anketirancev, starih od 10 do 75 let, je 38 odstotkov rednih uporabnikov interneta dejalo, da so prek interneta že spoznali (vsaj eno) osebo, ki je pred tem niso poznali, medtem ko je 26 odstotkov rednih uporabnikov interneta poročalo, da so se s spoznano osebo tudi srečali “v živo”. V povprečju so redni uporabniki interneta prek interneta spoznali 15 oseb, z 11 osebami pa so se srečali “v živo”, pri čemer svoje izkušnje s temi osebami v povprečju ocenjujejo kot pozitivne.

NR


Najbolj brano