Slovenci cenijo Rolling Stonese in Modrijane

Povprečni Slovenec visoko ceni kakovost blagovnih znamk Apple, Rolling Stones, Modrijani in FC Barcelona, je pokazala prva slovenska raziskava kakovosti QUDAL, ki jo je izvedla švicarska raziskovalna hiša Icertias.

Modrijani Foto: Tomaž Primožič/Fpa
Modrijani Foto: Tomaž Primožič/Fpa

LJUBLJANA > Če bi imel povprečni Slovenec na voljo neomejeno količino denarja, bi tako uporabljal izdelke Apple, poslušal bi Rolling Stones in Modrijane ter v živo spremljal tekme nogometnega kluba Barcelona.

V komercialni kategoriji so slovenski uporabniki spleta med najvišje in najbolj kakovostne ponudnike uvrstili podjetja Barilla, Nutella, Dr. Oetker, Samsung, Nivea, Adidas, SKB banka, Triglav in Mastercard.

Raziskava je bila marca narejena na podlagi spletnih anket, ki jih je izpolnilo 1200 slovenskih prebivalcev, starejših od 15 let. Anketiranci so odgovarjali na vprašanja, kaj bi kupovali in kaj bi uporabljali, če pri nakupu ne bi bili omejeni z denarjem.

Celotna raziskava je v Sloveniji zajela več kot 100 komercialnih in nekomercialnih kategorij, na primer najkakovostnejše mleko, najkakovostnejši avtomobil, najkakovostnejšega domačega glasbenega izvajalca in drugo.

Poleg ocene o najbolj kakovostnih produktih po različnih kategorijah raziskava pokaže še, kako slovenski potrošnik razmišlja o kakovosti in vrednotah, ki so mu dostopne.

Raziskava zato ne meri niti tržnih deležev niti moči neke blagovne znamke na trgu, ampak zgolj izkušnje in mnenja potrošnikov o tem, kaj jim za določene kategorije ponuja najvišjo raven kakovosti, so poudarili v organizaciji Icertias.

STA


Najbolj brano