Proizvajalcem igrač “grozijo” tablični računalniki

“Umakni se Barbie. Najbolj vroče darilo za otroke ob tem božiču ne bo punčka ali tovornjaček, temveč tablični računalnik,” v današnji izdaji piše Financial Times (FT). Analitiki namreč predvidevajo, da bodo ob tokratnih božično-novoletnih praznikih tudi komaj tri leta stari otroci odvijali pakete, v katerih bodo skrite tablice.

Analitiki predvidevajo, da bodo ob tokratnih božično-novoletnih praznikih tudi komaj tri leta stari otroci odvijali pakete, v katerih bodo skrite tablice
Analitiki predvidevajo, da bodo ob tokratnih božično-novoletnih praznikih tudi komaj tri leta stari otroci odvijali pakete, v katerih bodo skrite tablice 

LONDON>“Dva glavna igralca, Mattel in Hasbro, sta v smrtnem strahu,” je za FT stanje v glavnih proizvajalcih igrač ocenil direktor raziskav pri naložbeni banki Needham&Company v San Franciscu. FT piše, da so proizvajalci igrač pričakovali ta trend, a se mu le s težavo prilagajajo.

Pri Mattelu, ki je glede na prihodke največji proizvajalec igrač, je bila letos največja prodajna uspešnica plastičen mobilni telefon, je povedal poznavalec prodaje v tem podjetju, pri čemer je izrazil bojazen za usodo punčk Barbie in avtomobilčkov Hot Wheels.

Največja nevarnost za proizvajalce igrač in računalniških igric sicer ni to, da se njihove proizvode vedno manj uporablja, temveč to, da otroci vedno več časa porabijo s tehnološkimi napravicami, še piše FT.

“Jasno je, da imajo mladi ljudje sposobnosti in pričakovanja, ko gre za digitalne platforme, ki jih moramo prepoznati,” pa je stanje komentiral vodja marketinga pri Hasbroju John Fracotti.

FT še izpostavlja, da bodo danes in v prihajajočih dneh številni starši posodobili svoj tehnološki “arzenal” z novim Applovim Ipadom ali podobnimi napravicami, ki so se na tržišču pojavile pred božičem, svoje stare naprave pa z veseljem predali otrokom.

STA


Najbolj brano