Novomeški malček za manj kot osem tisočakov

V Revozu so pred nekaj tedni zagnali serijsko proizvodnjo prenovljenega twinga, ki se v teh dneh predstavlja slovenskemu občinstvu. Povpraševanje po njem je tako veliko, da bodo v kratkem dosegli proizvodni načrt 500 izdelanih primerkov dnevno.

Mestni avtomobilček bo v največji meri prepričeval z majhnimi 
dimenzijami, kratkim obračalnim krogom in, nenazadnje, tudi z 
dovolj ugodno ceno. Foto: Peter Pirkovič
Mestni avtomobilček bo v največji meri prepričeval z majhnimi dimenzijami, kratkim obračalnim krogom in, nenazadnje, tudi z dovolj ugodno ceno. Foto: Peter Pirkovič

Za prihodnost tovarne Revoz se očitno ni treba bati. Lani so dosegli mejnik štirih milijonov izdelanih avtomobilov, v zadnjih letih pa se lahko pohvalijo s proizvodnimi zmogljivostmi okrog 200.000 vozil letno. Danes vsakih 75 sekund izdelajo eno vozilo oziroma 44 vozil na uro. V svojem portfelju imajo clia četrte generacije, ki ga sicer avgusta dokončno ugašajo, medtem ko v prihodnjih tednih že začenjajo sestavljati clia pete generacije. Prav tako v kratkem zaključujejo s proizvodnjo bencinsko gnanih smartov, medtem ko bodo smarti na električni pogon še vedno del njihove proizvodnje.

S pripravami na prenovljeno izdajo twinga so začeli že v začetku lanskega leta, prvi predserijski izdelki so bili pri njih sestavljeni lani oktobra, marca letos pa so avto, na salonu v Ženevi, predstavili širši javnosti. No, zdaj ta malček znova prihaja tudi med slovenske kupce, kjer bo glavno vlogo odigrala prav cena. S 1600 evri popusta najcenejši twingo SCe75 Life v Sloveniji stane 7790 evrov.

Tehnična podlaga twinga ostaja enaka. Na podvozju in pri pogonu se ni spremenilo ničesar omembe vrednega. V ponudbi tudi ni več 110-konjskega galopa pod oznako GT, zato pa ponudbo sestavljajo znani bencinski pogoni s 55 in 68 kilovati moči. Najmočnejšega bo možno kombinirati z dvosklopčnim EDC samodejnim menjalnikom, a bo potreben dodatek v višini 1300 evrov.

Z dolžino 3,61 metra in s pogonom na zadnji kolesi ima še vedno najkrajši obračalni krog v segmentu (4,3 metra), kar ga uvršča med idealne mestne avtomobile. S prenovo je dobil veliko več možnosti personalizacije, dve novi barvi, led dnevne luči (na voljo tudi kot smerniki), oblikovno so mu malenkostno spremenili sprednji in zadnji odbijač in prevetrili ponudbo platišč. V potniški kabini so novi materiali, nekaj dodatnih odlagalnih mest in, kar je najbolj pomembno, nov osrednji sedempalčni zaslon z multimedijskim vmesnikom EasyLink (vsebina je v slovenščini), ki med drugim omogoča povezovanje s pametnimi telefoni (Android Auto in Apple Car Play), možnost uporabe TomTomove navigacije ali predvajanje slike s kamere na zadku.

Kratek pregled rednega cenika razkriva, da twingo v osnovnem paketu opreme nima vključene klimatske naprave, je pa, zanimivo, serijsko opremljen s sistemom za pomoč pri zaviranju v sili. 900-kubični TCe motor je na voljo le z najbogatejšim paketom opreme intens, kar posledično pomeni, da se cena zanj začne pri 13.090 evrih, izbor motorne klasike z oznako SCe pa bo omogočal kombiniranje vseh treh paketov. Kot že omenjeno, kupec v vsakem primeru dobi 1600 evrov popusta.


Najbolj brano