Lastnik motorja bo lahko nadzoroval potek servisa

Pri slovenskem zastopniku motociklov BMW so v sodelovanju s trgovcem iz Grosupljega pred nekaj tedni uvedli povsem novo storitev, ki bo postala zanimiva za večino motoristov. Odprli so namreč povsem nov koncept servisne delavnice, ki je prva tovrstna v regiji in bo hkrati služila kot izhodišče vsem ostalim trgovskim partnerjem v tem delu Evrope.

Samo Trpin, vodja prodaje motociklov pri bavarski znamki, pravi, 
da bo tovrstna delavnica zgled tudi trgovcem v Avstriji, Češki, 
Slovaški, Romuniji in nekaterim drugim, ki takšnega sistema 
servisiranja še ne poznajo. Foto: Peter Pirkovič
Samo Trpin, vodja prodaje motociklov pri bavarski znamki, pravi, da bo tovrstna delavnica zgled tudi trgovcem v Avstriji, Češki, Slovaški, Romuniji in nekaterim drugim, ki takšnega sistema servisiranja še ne poznajo. Foto: Peter Pirkovič

Tako kot se pri motociklizmu precej hitro odvijajo spremembe, bi se morale v podobnem ritmu stopnjevati tudi v poprodaji. A velikokrat ni tako. Ko lastnik oziroma uporabnik pripelje na servis svoj motocikel, tega prevzame servisni sprejemnik in ga odpelje v servisno delavnico, kamor v večini primerov uporabnikom ne dovolijo vstopa.

No, Bavarci so se leta 2017 odločili, da bodo spremenili te navade in predstavili so drugačen koncept servisne točke. Novega načina razmišljanja za implementacijo se je skupaj z BMW lotil tudi grosupeljski Avtoval, ki je tik ob prodajnem salonu BMW izpraznjen del stavbe velikosti 120 kvadratnih metrov spremenil v tako imenovano motoristično delavnico prihodnosti. Gre obenem za prvi takšen koncept, na katerem se bodo po potrebi učili BMW-jevi trgovci iz Avstrije, Češke, Slovaške, Romunije, Bolgarije in Grčije. Namreč, nihče od teh še nima novodobne mehanične delavnice, kar je hkrati pohvala za slovenskega zastopnika.

Kot pravi Samo Trpin, ki je pri BMW-ju odgovoren za motociklistični del ponudbe, je namen tega koncepta, da je lastnik ves čas prisoten med servisno storitvijo, ob tem lahko komunicira z mehanikom in se z njim posvetuje. A vendar je s posebno črto ločen del, kjer se v tem času zadržuje lastnik (temu je namenjena udobna namestitev in pogostitev). Skratka, nov koncept servisne delavnice je, da stranka doživi novo izkušnjo in da je celoten postopek servisa, popravila ali menjave dela transparenten. Servis za boksersko gnan BMW, ki sodi med najbolj priljubljene po prodaji, v povprečju stane 180 evrov. Servisni intervali zanj so določeni na 10.000 prevoženih kilometrov.


Najbolj brano