Henklov oglas za osvežilec WC školjke razžalil Ukrajince

Nemški proizvajalec pralnih praškov, lepil in kozmetike Henkel je z vzhodnoevropskih trgov umaknil osvežilec za straniščne školjke ter tudi televizijski oglas zanj. Prihajalo je namreč do negodovanja, ker naj bi osvežilna nalepka Bref Duo Stick spominjala na ukrajinsko zastavo.

MOSKVA > Henklov predstavnik za stike z javnostmi je v sredo dejal, da naj bi barve za osvežilno nalepko Bref Duo Stick predstavljale higieno in vonj citrusov in da so bile izbrane pomotoma. "Nismo nameravali škoditi ugledu Ukrajine," je dodal.

Reklama za proizvod se je začela bliskovito širiti po spletu, ko so jo predvajali na ruski televiziji, ki jo gledajo tudi številni Ukrajinci.

V oglasu se majhna modro-rumena nalepka, ki spominja na zastavo Ukrajine, namesti v notranjost straniščne školjke, nato pa sledi splakovanje. Na ukrajinskem trgu Henkel sicer tega osvežilca naj še ne bi predstavil, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

STA


Najbolj brano