Dve tretjini odraslih Slovencev redno je bonbone

Tic Tac so najbolj priljubljeni bonboni med prebivalci Slovenije, starimi od 15 do 64 let, je pokazala raziskava Brandpuls, ki jo je opravila agencija Ipsos, objavil pa hrvaški mesečnik Ja, trgovec. Po navedbah raziskave v Sloveniji 60 odstotkov anketirancev redno zaužije bonbone, posebej tisti, ki so stari med 15 in 19 let.

 Foto: Beautyjunkielondon.Com
Foto: Beautyjunkielondon.Com

SLOVENIJA> Ferrerovim Tic Tac sledijo bonboni Haribo in Werther's, medtem ko je med prvimi desetimi najbolj priljubljenimi bonboni v Sloveniji tudi Bronhi kot edina izmed hrvaških znamk.

Raziskavo so izvedli v prvi polovici letošnjega leta v Sloveniji, Srbiji, BiH in na Hrvaškem, sicer pa so trendi med potrošniki precej podobni.

Medtem ko v Sloveniji in BiH bonbone redno je 60 odstotkov prebivalstva, je takšnih na Hrvaškem polovica, v Srbiji pa 40 odstotkov. Prva znamka bonbonov na Hrvaškem in v BiH je Bronhi, v Srbiji pa Negro.

Sicer pa anketirancem ni pomembna znamka bonbonov. Raziskovalci so ugotovili, da so ravno potrošniki bonbonov najmanj zvesti, ko gre za znamke pri sladkarijah. Za razliko od tistih, ki imajo rajši piškote, čokolado in podobno, je eni sami znamki privržena zgolj petina tistih, ki imajo radi bonbone.

Osvežitev in potreba po sladkorju

Kot je še pokazala raziskava, večina potrošnikov bonbonov ne zaužije zgolj za osvežitev daha, temveč tudi zaradi potrebe, da bi pojedli kaj sladkega. Približno tri četrtine anketirancev meni, da bonboni niso namenjeni samo otrokom.

Kljub številnim opozorilom o škodljivosti bonbonov za zdravje zob in navedb, da tudi bonboni lahko povzročijo pretirano debelost pri otrocih in starejših, prodaja bonbonov beleži pozitiven trend v zadnjih dveh letih.

Po ugotovitvah raziskave je sicer največ potrošnikov bonbonov med otroci, starimi med sedem in 14 let - več kot 90 odstotkov.

Brandpuls raziskava kontinuirano spremlja marketinške kazalce za kategorijo bonbonov in njenih znamk. Podatke analizirajo na podlagi demografije, življenjskega sloga potrošnikov in njihovih nakupovalnih navad.

STA


Najbolj brano