Argeta med najbolj prepoznavnimi blagovnimi znamkami v regiji

Argeta, Cockta, Fructal in Paloma robčki so štiri slovenske blagovne znamke, ki so se uvrstile v vrh lestvice 25 najbolj razpoznavnih v regiji, je pokazala raziskava agencije za tržne raziskave Valicon.

Med slovenskimi blagovnimi znamkami je najvišje Argeta, in sicer na 4. mestu
Med slovenskimi blagovnimi znamkami je najvišje Argeta, in sicer na 4. mestu 

ZAGREB > Najvišje je Argeta, in sicer na 4. mestu. Na prvih treh mestih v regiji so sicer Milka, Coca Cola in Vegeta.

Hrvaška publikacija Ja, trgovac ocenjuje, da je Argeta obdržala svoje mesto med 25 najmočnejšimi regionalnimi blagovnimi znamkami tudi zaradi regionalne oglaševalske kampanje Mame potrjujejo. Dodaja, da se Cockta dviguje od leta 2011, ko je s svojo regionalno kampanjo in okrepljeno distribucijo pokazala, da je tudi starejše blagovne znamke mogoče izboljšati. Sicer je letošnja lestvica v znamenju vrnitve Fructala po njegovem lanskem padcu, ugotavlja publikacija in dodaja, da se je Fructal, čeprav so sokovi v Sloveniji kategorija, ki je bila najbolj pod udarom trgovskih znamk, uspel uvrstiti celo med prvo deseterico.

V prvi deseterici lestvice Valiconovih najbolj opaznih 25 znamk so od petega mesta naprej uvrščene znamke Cedevita, Cockta, Orbit, Nivea kreme, Smoki in Fructal, na enajstem mestu pa so Paloma robčki.

Raziskavo, katere rezultate je Valicon objavil v tem tednu, so izvedli maja in junija letos v državah nekdanje Jugoslavije na vzorcih od 1000 do 1500 anketirancev na državo, pri čemer letos raziskave niso izvedli v Črni gori in na Kosovu.

Moč znamke so izračunali na podlagi prepoznavnosti, izkušnje in uporabe znamke. Znamko so definirali kot potrošniško znamko, ki se uporablja za proizvod znotraj posamezne kategorije. Če se ista znamka uporablja v različnih kategorijah, kot npr. Paloma v kategorijah toaletnega papirja in papirnatih robčkov, se moč znamke Paloma ne računa skupno, ampak za vsako kategorijo posebej.

Rezultati zagotavljajo reprezentativnost za področje celotne nekdanje Jugoslavije. Moč določene znamke npr. v Sloveniji doprinese k moči znamke v celotni regiji pol manj kot enako močna znamka na Hrvaškem, ki je dvakrat večja od Slovenije.

Raziskava ugotavlja, da se na lestvico uvrščajo znamke, ki so prisotne v celotni regiji, težje pa je na njej najti katero od lokalnih znamk, celo v kategorijah, kjer je značilno prevladovanje lokalnih znamk - kot so kategorije piva, kave, vode, mlečnih izdelkov in sladoleda.

STA


Najbolj brano