Zaživela slovenska platforma za množično financiranje turizma Travelstarter

Konec minulega leta je na spletu zaživela slovenska platforma za množično financiranje Travelstarter, ki je namenjena izključno turizmu in potovanju. Uporabniku omogoča, da v zameno za pomoč v obliki donacije od ponudnikov dobi brezplačno nagrado v obliki turistične storitve.

V Travelstarter je trenutno vključenih osem pilotnih lokalnih turističnih projektov iz Slovenije, Velike Britanije, Francije in Hrvaške. Foto: Travelstarter.Com
V Travelstarter je trenutno vključenih osem pilotnih lokalnih turističnih projektov iz Slovenije, Velike Britanije, Francije in Hrvaške. Foto: Travelstarter.Com

LJUBLJANA > Platformo sta pripravila soustanoviteljica potovalne agencije STA potovanja Anuška Cerovšek Beltram in Blaž Jemc. Kot pravita, gre za drugačno in pristno izkušnjo, ki hkrati spodbuja razvoj lokalnih skupnosti in malih podjetij.

Uporabnik si najprej izbere svoj turistični cilj, nato pa dobi vpogled v večinoma družinske turistične zgodbe, ki imajo velik potencial, a jim primanjkuje denarja za financiranje idej. Za podporo lahko prek platforme zaprosijo uporabnike na spletu, ti pa v zameno za donacijo prejmejo privlačne nagrade - denimo nočitev v hostlu, ki so ga pomagali odpreti, ali gurmansko kosilo v restavraciji, ki so jo pomagali obnoviti.

Donacije in s tem tudi nagrade se v povprečju gibljejo od vrednosti pet do 200 evrov, pojasnjujeta ustanovitelja. S projektom ciljata predvsem na manjše lokalne ponudnike, ki jim manjka virov za uresničitev zamisli - na primer inovativne nastanitve, hostli, hiše s tradicijo, družinske gostilne, turistične kmetije, organizatorji doživetij in drugi.

V Travelstarter je trenutno vključenih osem pilotnih lokalnih turističnih projektov iz Slovenije, Velike Britanije, Francije in Hrvaške. Prijava projekta na platformo je brezplačna, ustanovitelja pa si prihodke obetata od provizije na donacije.

Računata, da je pojav množičnega financiranja še vedno v začetni fazi rasti, v ospredje pa po njunih besedah prihajajo predvsem nišne platforme, ki se osredotočajo na posamezna področja.

“Naši kratkoročni cilji so, da v celoti financiramo naše pilotne projekte ter v letu 2015 dodamo vsaj 50 novih. Statistika obiska in dosega je trenutno zelo dobra, intenzivno pa delamo na tem, da bomo obiskovalce spletne strani čim prej prepričali v to, da postanejo tudi aktivni uporabniki in podporniki Travelstarterjevih projektov,” sta pojasnila.

STA


Najbolj brano