Selfiji: ste avtobiograf, komunikator ali samopromotor?

V raziskavi na univerzi Brigham Young so prišli do sklepa, da glede na motiv obstajajo tri vrste selfijev.

 Foto: Pixabay.Com
Foto: Pixabay.Com

Pet študentov univerze Brigham Young je v raziskavi prišlo do ugotovitve, da obstajajo tri vrste motivov za to, da se nekdo postavi pred fotoaparat ali telefon in se fotografira. Rezultate raziskave so objavili v reviji Visual Communication Quarterly in predstavili tri vrste ljudi glede na motiv za selfi.

> Komunikatorji

Tej vrsti ljudi selfi v osnovi nudi iztočnico za komunikacijo: selfi posnamejo, ko želijo vzpodbuditi pogovor s prijatelji in svojimi sledilci. Tipičen primer so slavne osebe, ki se fotografirajo, potem ko so oddale volilni listič s pripisom: “Volil sem.”

> Avtobiografi

Gre za osebe, ki se fotografirajo z namenom, da za večno ohranijo spomin na ključne dogodke v svojem življenju. Z objavo teh fotografij ne vzpodbujajo nujno komunikacije. Primer je astronavt Scott Kelly, ki je svoje bivanje v vesolju obeležil s številnimi selfiji.

> Samopromotorji

Gre za najmanjšo skupino, ki pa je najbolj aktivna in naredi največje število selfijev. Gre za osebe, ki obožujejo dokumentiranje vsega svojega življenja, to pa delijo tudi z drugimi z namenom, da se predstavijo v pozitivni luči. Tipične predstavnice so Taylor Swift, Katy Perry in sestre Kardashian.

Spletno uredništvo


Najbolj brano