Rahlo rohneča konjenica

Težko je v nekaj stavkih opisati občutke v dneh, ko smo se po cestah preganjali s to zverino, ki je - opremljena z Akrapovičevim izpuhom - tudi malce slovenska. Pri tem smo imeli največ težav s krotenjem samih sebe. Toda omejitve so omejitve in treba jih je spoštovati.

Ovinkasta cesta je tista, kjer se megane RS trophy počuti kot 
doma.
Ovinkasta cesta je tista, kjer se megane RS trophy počuti kot doma.  

Vse se prične, ko se usedemo v tesne Recarove sedeže, vžgemo in pritisnemo na stikalo RS. To “normalnih” 250 konjev spremeni v rahlo rohnečo konjenico, ki jo Akrapovičev izpušni sistem, v celoti izdelan iz titana, v hipu spremeni v cestno zverino.

Renaultovi inženirji so iz vsega naredili ravno pravšnjo obliko zabave med vožnjo, ko iščemo prave vrtljaje motorja, da potem iz njega izvabimo te zvoke. Drugi na seznamu parterjev pri izboljšavi modela RS je svetovno priznana znamka blažilnikov Öhlins, ki je trophyju namenila nastavljive blažilnike z jeklenimi vzmetmi.

Tudi v notranjosti je dobro poskrbljeno za dirkaško naravnane voznike. Predvsem to velja za odlične školjkaste sedeže znamke Recaro.

Tudi volanski obroč, oblečen v alkantaro, z rdečim dirkaškim šivom na sredini, vas bo pripravil do tega, da bosta obe roki ves čas pravilno na volanu. Tu so še odlične aluminijaste stopalke, ravno prav razmaknjene, da bo tehnika prsti-peta sila lahko opravilo. Z uporabniškega stališča velja potarnati nad dostopnostjo in uporabnostjo zadnje klopi.

Kaj reči o sami vožnji? Če boste zapeljali na kakšno bolj zavito cesto, boste hitro spoznali, da je trophy tam doma. Izjemno nevtralna lega je razlog, da bodo takega megana dobro obvladovali tudi manj vešči vozniki, pa tudi Brembove štiribatne čeljusti poskrbijo za učinkovit pojemek hitrosti.

Megane trophy je nekaj več kot šest tisočakov dražji od navadnega “eresa”. Doplačilo se po našem mnenju izplača.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 1998 ccm/201 kW, izpust 174 g/km

> Poraba na testu: 11,5 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 255 km/h, 6 sekund do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 27.270 €

Cena testnega vozila: 33.690 €.

> Več podatkov: www.renault.si

DARJAN GORELA


Najbolj brano