Oglas s Pipistrelovim letalom naj bi si ogledala milijarda ljudi

Pipistrelovcem je uspel zavidljiv marketinški prodor na azijski trg. Reklamni videospot Pipistrelovega letala taurus, ki dela družbo najnovejšemu Volkswagnovemu avtomobilu lamando, se trenutno predvaja na vseh glavnih televizijskih postajah in internetnih kanalih po vsej Kitajski, Hong Kongu in Tajvanu.

Reklamni videospot Pipistrelovega letala taurus se trenutno 
predvaja na vseh glavnih televizijskih postajah in internetnih 
kanalih po vsej Kitajski, Hong Kongu in Tajvanu. Foto: Arhiv: Pipistrel
Reklamni videospot Pipistrelovega letala taurus se trenutno predvaja na vseh glavnih televizijskih postajah in internetnih kanalih po vsej Kitajski, Hong Kongu in Tajvanu. Foto: Arhiv: Pipistrel

AJDOVŠČINA > V Pipistrelu pričakujejo, da si bo oglas v obdobju predvajanja ogledala približno milijarda ljudi.

Kako je prišlo do tega oglasa? V Pipistrelu pojasnjujejo, da se bo kitajski zračni prostor oktobra popolnoma odprl za ultralahko letalstvo. “To pomeni, da bo letenje postalo dosegljivo tudi navadnim ljudem, zato so se pri Volkswagnu odločili, da za svoj novi model avtomobila lamando pripravijo oglas, ki bo povezan z letalstvom. V tem trenutku je jadralno letalo s pomožnim motorjem Pipistrel taurus eno od prvih in še vedno zelo redkih lahkih letal, ki so registrirana na Kitajskem. Je tudi edino letalo na kitajskem tržišču, ki je izpolnjevalo vse zahteve in pričakovanja marketinške ekipe za omenjeno reklamo,” so sporočili iz Pipistrela.

Spodaj si lahko ogledate reklamni oglas.

NR


Najbolj brano