Male oglase na spletu vsaj enkrat na teden prebira četrtina uporabnikov

Po zadnjih podatkih MOSS male oglase na spletu vsaj enkrat letno prebira 83,65 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov. Tedensko ali pogosteje male oglase prebira 25,24 odstotka uporabnikov, 22,60 odstotka mesečno, 17,19 odstotka uporabnikov nekajkrat letno, 18,62 odstotka pa manj pogosto. Delež spletnih uporabnikov, ki malih oglasov ne prebira, je 12,58 odstotka.

Male oglase na spletu vsaj enkrat na teden prebira četrtina uporabnikov Foto: STA
Male oglase na spletu vsaj enkrat na teden prebira četrtina uporabnikov Foto: STA

LJUBLJANA > Največ spletnih uporabnikov, ki prebirajo male oglase na spletu tedensko ali pogosteje, je iz starostne skupine od 35 do 44 let, sledijo jim uporabniki iz starostnih skupin 25 do 34 let ter 45 do 54 let. Med uporabniki, ki male oglase prebirajo tedensko ali pogosteje, je 62 odstotkov moških in 38 odstotkov žensk.

Po zadnjih podatkih je spletnih uporabnikov, ki brskajo po malih oglasih tedensko ali pogosteje, 364.016. V povprečju so na spletu preživeli 13 ur, opravili povprečno 63 obiskov ter 542 prikazov strani.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

NR


Najbolj brano