Brumm, brumm!!!

Naslov ne bi mogel biti bistveno drugačen. Teden dni sedenja v malčku, ki pod pokrovom skriva 165 konjičkov, me je vrnilo v čas otroštva, ko smo med igro z avtomobilčki oponašali njihov zvok.

Abarth je pravi mali cestni dirkalnik.
Abarth je pravi mali cestni dirkalnik. 

Abarth je namenjen uživanju, šviganju po levi in desni, bliskovitem startu pri semaforju, v slovenski Istri pa tudi živahni vožnji po številnih krožiščih. In seveda zbujanju zavisti. Če ste lastnik ali zgolj občasni uporabnik takih bonbončkov, vam lahko zavidajo več stvari: izjemno kakovostne in lepe usnjene sedeže recaro, volanski obroč z odličnim oprijemom, priročno in še kar tiho streho, ki mali izstrelek v trenutku spremeni v kabriolet, in simpatično obliko, ki je tako ali tako zaščitni znak Fiatovega jajčka.

Vas zanima, kako se pelje in kako brutalnih je lahko stopetinšestdeset konjev v tako majhnem in lahkem avtomobilčku? Uradno vam lahko zaupam, da z lahkoto doseže najvišjo dovoljeno hitrost 130 km/h, uradno se drži ceste kot kak štirikolesno gnan subaru, uradno zelo hitro potegne ob vsaki priložnosti in konjičkov je več kot dovolj. Če želite še več, je na voljo še izvedenka competizione s 180 konjskimi silami in toliko več možnostmi, da pridete v navzkrižje z zakonom, česar pa seveda ne priporočamo in ne svetujemo …

Vsem, ki imajo na voljo med dvajset in trideset tisočakov in jih prav malo zanima, kako se bodo v avtomobilu znašli sopotniki - tako tisti zadaj, ki bodo tako ali tako komaj preživeli daljšo vožnjo, kot sopotnik spredaj, ki bo ob živahni vožnji lahko precej prestrašen. To je avto za brezkompromisne uživače, ki ne želijo težav pri parkiranju.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 1368 ccm/77 kW, izpust 155 g/km

> Poraba na testu: 9,2 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 218km/h, v 7,9 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 18.990 evrov

> Cena testnega vozila: 25.850 evrov

> Več podatkov:

www.abarth-slovenija.si

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano