Za jadralske duše

Ognjeno rdeči captur je poglede lovil z vseh strani. Opremljen s pomočjo znanega proizvajalca oblačil za prosti čas je še dodatno navduševal oči avtomobilske redakcije.

Ognjeno rdeči captur je pritegnil številne poglede
Ognjeno rdeči captur je pritegnil številne poglede 

Težave Renaultovega namišljenega terenca s pretiranim delovanjem elektronike ob malce zahtevnejšem terenu so rešili s sistemom extended grip. Ko zasučemo vrtljivo stikalo na vmesni konzoli uravnavamo delovanje ESP, tako da na malce zahtevnejšem klancu avtomobil malce “zakoplje” in počasi zleze navzgor. A kljub temu captur še zdaleč ni pravo terensko vozilo.

Kot smo že obširno poročali ob testu prvega capturja, so Renaultovi oblikovalci zadeli v polno. Za približno dva tisočaka dražji od clia ponuja več kot le višji položaj za volanom. Je prostornejši, bolj prilagodljiv in tudi bolj vpadljiv.

Prostornost je na sprednjih sedežih več kot vzorna, zadaj pa je captur primeren za manjše potnike, pri tem pa mora biti klop potisnjena nazaj. Prtljažnik po prostornosti ne izstopa. Pod ploščo se skriva izdatno dvojno dno, v katerega pa se ponoči ne vidi, ker privzdignjen pokrov zakriva lučke. Posebnost capturja je velik predal pred sopotnikom, ki ga enostavno izvlečemo.

Vožnja je upravičila pričakovanja. Ne premehka, ne pretrda, živahna. Pri tem nas je še najbolj navdušila poraba. Ta ni nikoli presegla šestih litrov, niti ob bolj živahni vožnji. Motor zadovoljuje večino potreb povprečnega uporabnika, edino na kakšnem daljšem avtocestnem klancu mu sapa malce pojema. Captur bi bil res perfekten crossover, če bi odpravili nekaj drobnih težavic. Nagibanje v ovinkih je ob večjih hitrostih še vedno preveliko in ne pušča dobrega občutka, pri vožnji po malce bolj razdrapanem kolovozu pa nam je odpadla prednja registrska tablica, ki je pričvrščena čez prednji prag.

Plus:

> izgled

> uporabnost

Minus:

> cena

> navigacija

Avtomobil v številkah

Motor: dizelski, 1461 ccm, največja moč 66 kW

Poraba na testu: 5,4 litra/100 km (mešani cikel), izpust 95 CO2/km

Hitrost in pospešek: 171 km/h, 13,1 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 16.090 €

Cena testnega vozila: 19.940 €

Več podatkov: www.renault.si

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano