Zvezda s prtljažnikom

Evropski in slovenski avto leta smo tokrat preizkusili v karavanski različici, z 1,6-litrskim turbodizlom s 136 “konji” in samodejnim šeststopenjskim menjalnikom. Po tednu dni druženja lahko brez pretiravanja ugotovimo, da gre v tem primeru tudi za karavan leta.

Astra je svoji karavanski izvedenki prvič namenila ime “sports 
tourer”.
Astra je svoji karavanski izvedenki prvič namenila ime “sports tourer”. 

Začnimo najprej z bistvenim - prtljažnim prostorom. S pomočjo električnega pomika vrat prtljažnika pridemo v 540-litrski prostor, ki ga lahko povečamo tudi po zaslugi po tretjini deljive zadnje klopi. Klop lahko preklapljamo tudi iz prtljažnika, saj je na vsaki strani prtljažnika gumb, ki zelo hitro preklopi naslon in poskrbi za še več prostora - točneje 1630 litrov.

Velikost mogoče ni ravno rekordna, a velikost ni vse. Testna astra je imela tudi vodila in dve mreži ob bokih prtljažnika, kamor lahko varno pospraviš vrečke in večje embalaže iz trgovine, za zahtevnejše pa je imela še dodatni mreži, ki zavarujeta tako vas kot vašo prtljago. In če uporabnejši prtljažnik kombiniramo z varčnim turbodizlom, ki je na testu povprečno porabil 5,7 litra, na normalnem krogu pa celo samo 3,9 litra, uglajenim 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom in bogatejšo opremo, potem si lahko mislite, da avtomobilu skoraj nič ne manjka. Ni najbolj športen, tudi ne najbolj uživaški ob dinamični vožnji ali celo najbolj udoben, prav tako ni najlepši v notranjosti, a ko povlečeš črto, se zdi, da je povsod pri vrhu. Ko sem iskal minuse, sem imel veliko več težav kot pri plusih.

AVTOMOBIL V ŠTEVILKAH
Motor: turbodizelski 1598 ccm/100 kW, izpust 122 g/km
Poraba na testu: 5,7 litra na 100 km
Hitrost in pospešek: 205 km/h, 9,7 sekunde do 100 km/h
Cena osnovnega modela: 22.250 evrov
Cena testnega vozila: 28.978 evrov
Več podatkov: www.opel.si

Navdušili so nas sedeži, ki so usnjeni, izdatno nastavljivi (tudi sedalni del se lahko podaljša), s funkcijo hlajenja in dodatnega gretja, celo malo školjkasti ter z možnostjo masaže, zato si certifikat AGR več kot zaslužijo, do aktivnih žarometov IntelliLux LED Matrix (dolge luči brez bleščanja!), od za dotik občutljivega zaslona (navigacija, sistem prostoročnega telefoniranja), sistema proti naletu in pomoči pri vožnji po voznem pasu do kamere za vzvratno vožnjo.

Na koncu smo našteli slabih devetindvajset tisočakov, kolikor za tako opremljeno različico po ceniku zahtevajo pri slovenskem uvozniku. Če se kak priboljšek prečrta in s trgovci pogodi za kak popust, je to to!

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano