Znamki je dal značaj

Peter Schreyer, glavni oblikovalec pri korejski Kia Motors, v teh dneh obeležuje deset let vodenja oblikovanja novih vozil te korejske znamke. V obdobju njegove oblikovalske vladavine je proizvodnja vozil kia zrasla z 1,1 milijona vozil v letu 2005 na 3,05 milijona vozil v letu 2015.

Peter Schreyer je med najbolj zaslužnimi za potrojitev prodaje 
kiinih modelov.
Peter Schreyer je med najbolj zaslužnimi za potrojitev prodaje kiinih modelov. 

Peter Schreyer je najbolj zaslužen za Kiino oblikovalsko revolucijo v zadnjem desetletju. Njegovo delovanje je pripeljalo do preskoka, ki je bistveno spremenil dojemanje Kiinih modelov po vsem svetu. Leta 2006 je znamka predstavila v Evropi narejen model cee’d in njegovo revolucionarno 7-letno tovarniško garancijo (do 150.000 prevoženih kilometrov) ter z novo tovarno na Slovaškem povečala svoje proizvodne zmogljivosti.

Smer, ki jo je začrtal Peter Schreyer, je določila jasno identiteto kie, povečala prepoznavnost znamke in v množično proizvodnjo spravila številne moderne in progresivne oblike modelov. Nasprotja so tisto, kar navdihuje oblikovalski jezik Kiinih modelov.

Schreyerjeva oblikovalska filozofija potrjuje ta korejski navdih: “preprostost ravnih linij”, ki zaznamuje celotno njegovo kariero. Širjenje globalne mreže oblikovalcev je privedla do različnih interpretacij tega pristopa, z oblikovalskimi centri v Kaliforniji, Frankfurtu in korejskem Namyangu, kjer je Kiin center za raziskave in razvoj.

Kia optima iz leta 2010 je eden prvih modelov, ki je v celoti nastal pod taktirko Petra Schreyerja in danes predstavlja vzorčni primer nedavne oblikovalske preobrazbe Kiine modelne palete. Tudi vsi ostali Kiini modeli, ki so bili predstavljeni odtlej - Schreyer je odgovoren tudi za nastanek številnih konceptov -, so premikali meje Kiinega oblikovalskega jezika. Koncepti, kot so track’ster (2012), GT4 stinger (2014) in ray (2010) so prikazali vznemirljivo vizijo Kiinega prihodnjega oblikovanja.

Schreyerjeva oblikovno najbolj priljubljena modela sta soul, ki je s svojim istopajočim, “kulskim” videzom in alternativnim imidžem spremenil znamko, ter nova optima sportswagon, katerega prodaja se začne že kmalu.

DG


Najbolj brano