“Ziher je ziher!”

Tako so si najbrž govorili nemški oblikovalci in inženirji, ko so skupaj spravljali novega tiguana. Navihano igrivost je zamenjala resna odločnost. Preizkusili smo dobro opremljeno različico ki se spogleduje s prestižnejšim segmentom.

Novi tiguan je brezkompromisen na pogled in tudi pri vožnji.
Novi tiguan je brezkompromisen na pogled in tudi pri vožnji. 

Tiguan je z drugo generacijo rahlo zrasel na 4,48 metra, za sedem centimetrov pa je daljša tudi medosna razdalja, kar se še kako pozna v notranjosti. Štirje odrasli na daljšem potovanju? Brez težav tudi zadaj. Radodaren je tudi prtljažnik, zdaj meri 615 litrov, za dodatno dvižno dno in prtljažno mesto pod njim, namesto rezervnega kolesa, pa je treba doplačati 170 evrov.

Tudi notranjost se zgleduje po bližnjih sorodnikih in zaradi tega ni nepričakovana - merilniki pred voznikom so v celoti digitalni. Odlagalnih mest je dovolj, tu je ročica sedemstopenjskega DSG, gumb za zagon je na malce nerodnem mestu v prelomu sredinske konzole. Malce moteče je precej nepregledno upravljanje na volanu, kjer bi bilo lahko funkcij malce manj.

Pri testnem primerku ni bilo heca. Premogel je štirikolesni pogon in samodejni dsg menjalnik. Vzmetenje je ravno prav trdo, da se avto brez plavanja pelje tudi po običajnih cestah, in dovolj mehko, da grbine na makadamih požira kot za stavo.

Skratka, tisto pod nami s kolesi ima precej višje limite kot jih bo povprečen voznik sploh dosegal. Vse zaključuje še preverjeni dvolitrski tdi s 150 konji.

Tiguan ni poceni. V osnovi stane 36.602 evra, z vsemi dodatki se cena povzpne na 43.039 evrov. A na koncu je vse skupaj videti prav nobel ...

Plus:

> Podvozje

> Pogon

Minus:

> Cena z dodatki

Avtomobil v številkah

Motor: dizelski 1968 ccm/110 kW, izpust 150 g/km

Poraba na testu: 7,1 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 210 m/h, 9,8 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 36.602 €

Cena testnega vozila: 43.039 €.

Več podatkov: www.volkswagen.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano