Že skoraj “nobel” karavan

Peugeot 308, evropski avto leta, je dobil nahrbtnik. Francoz, ki slovi po majhnem volanu, zaslonu na dotik in precej kvalitetnejši izdelavi, kot smo je bili vajeni pri prejšnjih generacijah, je prava možnost za vse, ki so jim “nemci” predolgočasni, “japonci” pa prečudni.

Lanski avto leta je postal ugledna kombilimuzina.
Lanski avto leta je postal ugledna kombilimuzina.  

Če se zunaj odkrito spogleduje z uglednejšimi in dražjimi avtomobili, je znotraj drugače. Tu so Francozi radikalno posegli v voznikov prostor. V oči bode manjši volan in sedaj že zloglasen i-cockpit z merilniki nad volanom. Zraven je še večfunkcijski zaslon na dotik. Zameril se nam je že v prejšnji različici in niti tokrat nas ni najbolj navdušil. Zaslon je treba vedno pogledati, da boste zadeli ikono na njem, pri dnevni svetlobi je včasih slabo viden.

Tudi merilniki, ki so nameščeni višje kot običajno v avtomobilih, niso za vse enako vidni. Moti tudi opozorilni zvok, ki se oglasi, ko odprete vrata in naključno nimate vključene elektronske ročne zavore.

Na zamere pa pozabimo med vožnjo, ki je udobna. Testni avtomobil je poganjal novi trivaljni turbobencinar s prostornino 1,2 litra in skoraj 100 kilovati moči. Čeprav brni malce hecno, ponuja zelo dobre zmogljivosti. Ob vključenem posebnem stikalu sport se merilniki obarvajo rdeče, stopalka za plin postane odzivnejša, zvok motorja agresivnejši. Ravno prav za dirkaške občutke, ko odložite otroke v vrtcu in se zapodite proti službi, recimo ...

Peugeot 308 je zelo dober avtomobil, prepričljiv na marsikaterem področju. Še bolj prepričljiv bi bil brez digitalnih novotarij. Z bogato opremo allure stane 20 tisočakov, s kupom uporabnih dodatkov okoli 26.000 evrov. Pri tem dobite vozilo, ki se ga ne bi sramovali niti lastniki dvakrat dražjih nemških limuzin ...

Plus:

> Udobje

> Kvalitetna izdelava

Minus:

> Zaslon na dotik

> Preglednost merilnikov

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 1199 ccm/96 kW, izpust 92 g/km

> Poraba na testu: 7,8 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 199 km/h, 10,6 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 16.965 €

> Cena testnega vozila: 20.515 €

> Več podatkov: www.peugeot.si

Besedilo in foto:DARJAN GORELA


Najbolj brano