Za ženske ... a všeč bo tudi moškim

V roke smo dobili povišano in malce obloženo različico Oplovega premijskega malčka in se z njim nekaj dni zelo zabavali. Čeprav je na prvi pogled na kožo pisan nežnejšemu spolu, pa smo tudi moški v vožnji zelo uživali. Usnjeni sedeži, platnena streha, živahen motorček ... to so sestavine zelo mikavnega recepta, ki pa ni najbolj poceni ...

Prijetna zunanjost Oplovega malčka ...
Prijetna zunanjost Oplovega malčka ... 

Prijeten vtis zunanjosti se še okrepi v notranjosti. Ta je izrazito športna - z usnjenim volanom, prestavno ročico, oprijemljivo oblikovanima sedežema in kovinskimi stopalkami. Premore pa še veliko zanimivih dodatkov: velika 18-palčna platišča, električno pomično platneno streho, rjavo usnjeno oblazinjenje in množico vozniških pripomočkov ter elementov za udobje in dobro počutje.

Hvalimo predvsem masivne usnjene sedeže, ki niso udobni le na pogled. Zelo so se namreč izkazali tudi med vožnjo, zato so vredni vsakega evra doplačila. Tudi sicer je spredaj počutje dobro, malce prostora primanjkuje na zadnji klopi, v miniaturnem prtljažniku pa ga skoraj ni.

Bencinski turbo motor z neposrednim vbrizgavanjem v tri valje deluje bolj zmogljivo od 1,4-litrskih štirivaljnih motorjev, moči mu zlepa ne zmanjka, malce zadušeno deluje le ob vklopljenem eco načinu. Je pa ob privijanju kar žejen, saj je testno povprečje znašalo dobrih šest litrov ob zmerni vožnji.

A kupci takega avtomobilčka zagotovo ne kupijo zaradi zelo ugodne porabe. Namenjen je predvsem uživanju med vožnjo. In tu mu nimamo kaj očitati. Hvalimo predvsem neposreden volan, pa kovinske stopalke, ki poleg športnega videza zagotavljajo zanesljivejše upravljanje.

Užitki v vožnji z ličnim malčkom, z vetrom v laseh ali brez, ko boste pogreznjeni v odlične sedeže brzeli po opravkih, vam bodo iz denarnice pobrali več kot dvajset tisočakov. Upoštevaje kak akcijski popust, kak nepotreben dodatek manj in cena se lahko bistveno spusti. In adam se kot iz raja spusti v vašo garažo ...

Avtomobil v številkah

Motor: turbobencinski 999 ccm/85 kW, izpust 105 g/km

Poraba na testu: 11,5 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 196 km/h, 9,9 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 13.320 €.

Cena testnega vozila: 21.264 €

Več podatkov: www.opel.si

DG


Najbolj brano