Za zelo hitre dopuste

Je 3 gran turismo sploh še trojka? Nam se je zdel bolj pomanjšana petica z veliko prostora za prvimi sedeži. A kljub družinski uporabnosti gre še vedno za zelo športen in seveda drag izdelek iz bavarske prestolnice.

Udobje je ena od mnogih odlik avtomobila
Udobje je ena od mnogih odlik avtomobila 

S pritiskom na gumb se pred nami odpre zadnje steklo in pred nami se zares velik, lahko dostopen prtljažnik. Prostornost pa se nadaljuje tudi ko sedemo na zadnjo klop. Ta je prav ne-bmwjevsko zračna in prostorna.

Notranjost dopolnjuje velik in pregleden zaslon nad sredinskim delom armaturne plošče. Stikal je primerljivo malo, nadomešča jih stikalo, z zgornjim delom občutljivim na dotik.

Test: BMW 328i gran turismo

Posebej nas je navdušil M usnjeni volanski obroč, dodatki v notranjosti “bmw individual”, predvsem pa več kot odlična prednja sedeža. Počutje je prvovrstno, sedi pa se višje od ostalih trojk. Tudi vrata so prikrojili, “napihnili”, saj ima GT večje vstopne odprtine. Pod motornim pokrovom je preverjeni štirivaljnik, z vsega dvema litroma delovne prostornine in naprednim polnjenjem. V 328i ima 180 kW največje moči in kar 350 Nm navora. Njegovo delovanje je odvisno od voznega programa. V ECO pro varčnem načinu je precej zadušen in ga je na nek način škoda, čeprav bodo varčni le tako lahko porabo ohranili pod osmimi litri. Ko ga spustimo z vajeti in preklopimo na sport ali sport+, in se s tem odrečemo tudi pomoči esp, pa pride 245 “konjičkov” do polnega izraza.

V ovinke GT šviga s kirurško natančnostjo, tudi v najvišjih hitrostih ohranja mirnost in nasploh imate občutek, da bi z njim lahko vozili še veliko hitreje, kot smete in tudi kot zmore.

Pogrešali smo avtomatski menjalnik. Sicer odličen ročni nas ni razočaral, a glede na kirurško natančno bavarsko avtomatiko bi se športniku bolje prilegel samodejni menjalnik z upravljanjem ob volanu.

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA

AVTOMOBIL V ŠTEVILKAH

> Motor: Bencinski, 1997 ccm, največja moč 180 kW

> Poraba na testu: 8,6 litra/100 km (mešani cikel), izpust 156 CO2/km

> Hitrost in pospešek: 250 km/h, 6,1 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 43.400 €

> Cena testnega vozila: 55.395 €

Več podatkov: www.bmw.si


Najbolj brano